کد خبر 36253
۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
رنو مدل جدید خود را معرفی کرد

پرشین خودرو: هرچند خودرو جدید اسپرت آلپاین جدید رنو هنوز راه درازی در پیش رو دارد ولی این بدان معنی نیست که خودروساز فرانسوی در حال کار و توسعه مدل های اسپرت و مسابقه ای نیست.

به گزارش «پرشین خودرو»، در نمایشگاه خودرو مسکو ۲۰۱۴، رنو از مدل مفهومی Renaultsport R.S. 01  رونمایی کرد که یک خودرو مخصوص مسابقه و مخصوص مسابقات قهرمانی اروپا است. البته بسیار متاسفیم که این خودرو مخصوص رقابت‌های قهرمانی است و ما قرار نیست این محصول بسیار جذاب را در خیابان‌ها نیز مشاهده کنیم.

Renaultsport R.S

در زیر هود این خودرو شاهد یک موتور توربوشارژ دوگانه ۳٫۸ لیتری V6 هستیم که از موتور نیسان جی تی آر به دست آمده است زیرا رنو و نیسان خواهر و برادر خوانده هستند که پیش تر در Q50 Eau Rouge شاهد بودیم و به نظر خودروساز ژاپنی هیچ گونه ابایی از به اشتراک گذاری موتور گودزیلا ندارد.

به هر حال در R.S. 01, شاهد یک موتور V6 قدرت پیشرانه ۵۵۰ اسب بخاری و ۴۴۲ پوند بر فوت نیروی گشتاور هستیم که با سیستم رانش عقب از یک جعبه دنده متوالی هفت سرعته اتوماتیک بهره می‌برد.

Renaultsport R.S
به گزارش خودروسازی، فیبر کربن سبک وزن بدنه نیز توسط تیم مهندسی دالارا ساخته شده است که می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت به همراه ویژگی‌هایی همچون کمک فنرهای قابل تنظیم و ترمزهای دیسک کربنی است. طبق اعلام رنو زمان عرضه مدل تولیدی این خودرو را سال ۲۰۱۶ اعلام کرده است که البته هیچ گونه قیمت گذاری نیز برای آن اعلام نکرده است.

کد خبر 36253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha