کد خبر 36379
۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
رد پای خودرو در دکوراسیون داخلی+تصاویر

پرشین خودرو: صنعتگری ایرانی برای نخستین بار در قاره آسیا موفق به طراحی و بازیافت هنری خودروهای فرسوده شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، مجید سرپوشی، پژوهشگر و کارآفرین برتر ایرانی درباره این مطلب اعلام کرد: نوآوری و شکوفایی از موضوعات مهم روان‌شناسی است که امروزه در قالب ابتکار و خلاقیت به شدت مورد اقبال قرار گرفته است چرا که در جهان صنعتی امروز، خلاقیت و نوآوری یکی از تکنیک‌های مهم دستیابی به اکتشافات، اختراعات و پیشرفت‌های علمی، فرهنگی، هنری و... تلقی می‌شودو پرورش و بروز این قریحه از سوی رهبر فرزانه انقلاب نیز مورد تأکید قرار گرفته است.
کارشناس خودرو های کلاسیک ادامه داد: با هدف نواندیشی در بازیافت خودرو های فرسوده، اشتغالزایی و کارافرینی و تحقق تولید ملی، افتخارملی با معرفی این هنر صنعت, ایران رتبه نخست در آسیا را کسب کرد.
مجید سرپوشی اظهار داشت: امروزه در کشور های پیشرفته صنعتی برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه و مواد اولیه، روش های دیگری جز امحاء ضایعات متداول شده که بازیافت و استفاده بهینه نام گرفته است، لذا بر این اساس گروه پژوهشی صنعتی ماشین دودی با بهرهگیری از خودرو های فرسوده و قطعات مستعمل آن، اقدام به طراحی و تولید محصولاتی همچون مبلمان اداری، میز و صندلی، تختخواب و ... نموده است.
طراح و صنعتگر ایرانی خاطر نشان کرد: ایجاد ارزش افزوده بالا از خودرو های فرسوده، قیمت مناسب، دست ساز بودن محصول، بهره گیری از قطعات اوریجینال خودروهای کمیاب و نایاب کلاسیک، طول عمر بسیار بالا، امکان طراحی متفاوت، رنگ بندی خاص و اسمبل در محل از مزیت های رقابتی این هنر صنعت می باشد.
کارآفرین برتر کشور افزود: با اعمال این روش صنعتی، بازیافت و تبدیل خودروها و قطعات مستعمل محصولاتی بسیار لوکس و قابل رقابت در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

کد خبر 36379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha