کد خبر 36388
۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴
لوکس‌ترین هواپیماهای جهان+تصاویر

پرشین خودرو: میلیون‌ها نفر سالانه با استفاده از هواپیماها در سراسر جهان پرواز می‌کنند. این افراد در سفرهای خود از مدل‌های مختلف هواپیما استفاده می‌کنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، بعضی از هواپیماها اندازه بسیار کوچکی دارند و تنها چند نفر می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. بعضی دیگر هم اندازه ای بسیار بزرگ دارند و می‌توانند به راحتی چند صد نفر را در سفرهای طولانی جابه‌جا کنند.

با این حال افرادی هستند که این هواپیماهای بزرگ را خریداری کرده و آن‌ها را به شکل کامل شخصی سازی می‌کنند تا بتوانند در هر کجای جهان که هستند از هواپیمای اختصاصی خود استفاده کنند.

در این گزارش 10 عدد از لوکس‌ترین و معروف‌ترین هواپیماهایی که به ویلاهایی با قابلیت پرواز تبدیل شده‌اند را برای شما معرفی می‌کنیم.


Dassault Falcon 900

به گزارش بازار خبر، یکی از معروف‌ترین هواپیماهای شخصی در جهان این هواپیمای کوچک است که با استفاده بهینه از سوخت یکی از کم مصرف‌ترین‌ها نیز محسوب می‌شود. این هواپیما می‌تواند با سرعتی برابر با بیش از 1000 کیلومتر در ساعت پرواز کند که به مسافرانش اجازه می‌دهد تا با سرعتی بسیار بالا به مقصد برسند.


Embraer Legacy 650

یک هواپیمای کوچک ساخت برزیل که در حال حاضر در اختیار جکی چان قرار دارد. این هواپیما که با طرح اژدهای قرمز رنگ شده است ارزشی برابر با 30 میلیون دلار دارد.


بوئینگ Business Jet the Flying Hotel

هواپیمایی که از قسمت خارج کاملاً شبیه یک بوئینگ معمولی است ولی هنگامی که وارد آن بشوید متوجه ویژگی‌های خاص آن می‌شوید. از جمله امکانات این هواپیما می‌توان به اتاق خواب بزرگ، سالن استراحت و سرویس‌هایی اشاره کرد که در هتل‌ها دیده می‌شوند.


Gulfstream G650

یکی از معروف‌ترین هواپیماهای اختصاصی جهان یک جت سریع کوچک است که تا کنون تنها 40 عدد از آن تولید شده است. این هواپیما در میان افراد مشهور بسیار محبوب است و می‌تواند در یک سفر به مقدار 11 هزار کیلومتر را بدون توقف طی کند.


ایرباس A319

دومین هواپیمای گران ایرباس در جهان A319 است که با اندازه ای متوسط توانسته توجه ثروتمندان بسیاری را به خود جلب کند. این هواپیما به خریدارانش این اجازه را می‌دهد تا بخش‌های داخلی آن را به صورت دلخواه طراحی کنند.


 Bombardier Global 7000

هواپیمای کوچکی با ظرفیت 10 مسافر که می‌تواند مسافتی بیش از 11 هزار کیلومتر را بدون توقف طی کند. تنها در سال 2013 نزدیک به 40 فروند از این هواپیما به فروش رفت که نشان از محبوبیت بسیار آن است. در داخل این هواپیما مسافران می‌توانند از امکانات بسیاری همانند سالن غذاخوری و اتاق استراحت استفاده کنند.


بوئینگ Business Jet 3

یک هواپیمای ساخته شده در سال 1999 که هنوز در میان افراد بسیاری محبوب است. این هواپیما به علت بدنه بزرگش محیط داخلی بسیار بزرگی دارد که باعث می‌شود تا مسافران در آن بسیار راحت باشند.


Gulfstream G-550

با ارزشی بیش از 60 میلیون دلار، گران‌ترین مدل این هواپیما در حال حاضر در اختیار یک تاجر انگلیسی قرار دارد. این هواپیما بسیار سریع است می‌تواند با سرعتی نزدیک به 1000 کیلومتر در ساعت مسافت‌های بسیار طولانی را بپیماید.
با اینکه مشتریان این هواپیما در ابتدا به علت سرعت بالای آن به سراغش آمدند اما با استفاده از طراحی‌هایی انحصاری توانستند سفرهای خود را نیز بسیار لذت بخش تر کنند.


بوئینگ 747

شاید به راحتی بتوان گفت بوئینگ 747 یکی از محبوب‌ترین هواپیماهای جهان است. این وسیله عظیم یک و نیم طبقه ای می‌تواند نزدیک به 300 مسافر را جا به جا کند و امکانات بسیار عالی را نیز به مسافران درجه یک ارایه دهد. با این حال افرادی هم هستند که یک عدد 747 را به صورت کامل برای خود خریداری کرده‌اند. در میان این افراد می‌توان به فردی اشاره کرد که برای یک فروند 747 بیش از 150 میلیون دلار پرداخت کرد و آن را تبدیل به خانه ای لوکس کرد تا در هنگام پرواز هم از بهترین امکانات بهره‌مند باشد.


ایرباس A380

ایرباس A380 در حال حاضر بزرگ‌ترین هواپیمای جهان است، این وسیله در حالت عادی می‌تواند بیش از 500 مسافر را جا به جا کند. مدتی پیش یک سرمایه دار عرب تصمیم گرفت تا یک فروند از این هواپیما را با قیمت 300 میلیون دلار خریداری کند و آن را به لوکس‌ترین شکل ممکن تغییر دهد. یکی از بهترین ویژگی‌های A380 مصرف و آلایندگی بسیار کم آن است که با توجه به اندازه اش نکته ای بسیار مثبت است.

کد خبر 36388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha