کد خبر 36467
۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
محبوب ترین خودروهای سارقان در آمریکا

پرشین خودرو: اداره ملی مبارزه با جرایم آمریکا یک لیست داغ از خودروهای مورد علاقه سارقان در کشور یانکی ها برای سال 2013 منتشر کرده است که آمار کلی خودروهای به سرقت رفته در این کشور نیز است.

به گزارش «پرشین خودرو»، وقتی این گزارش را مطالعه می‌کنیم به اطلاعات خوبی نیز دست پیدا می‌کنیم زیرا طبق گزارش FBI به صورت کلی تعداد خودروهای به سرقت رفته در این کشور آمار نزولی داشته است.

طبق این گزارش در سال ۲۰۱۳ میلادی در حدود ۷۰۰ هزار وسیله نقلیه در این کشور به سرقت رفته است که پایین ترین آمار از سال ۱۹۷۶ است. برای اینکه مقایسه جالب تری داشته باشیم کافی است بدانید که در سال ۱۹۹۱ تنها در حدود ۱٫۶۶۱٫۷۳۸ وسیبه نقلیه در این کشور به سرقت رفته است که در حدود بیش از ۵۰ درصد از آمار سال گذشته میلادی بیشتر است.

1288377408216_ORIGINAL
با این حال جان ولر مدیرعامل NICB در این مورد می‌گوید:” کاهش دزدی خودرو یک خبر خوب برای همه ما است ولی همچنان هر ۴۵ ثانیه یک خودرو در این کشور به سرقت می‌رود که زیانی در حدود ۴ میلیارد دلار در سال را برای دولت در پی دارد”. به هر حال محبوب ترین خودروهای سارقان در آمریکا در سال ۲۰۱۳ به شرح ذیل است که طبق سنت چند ساله بازهم هوندا آکورد در صدر لیست قرار گرفته است.
۱٫ Honda Accord
2. Honda Civic
3. Chevrolet Pickup
4. Ford Pickup
5. Toyota Camry
6. Dodge Pickup
7. Dodge Caravan
8. Jeep Cherokee/Grand Cherokee
9. Toyota Corolla
10. Nissan Altima

به گزارش خودروسازی، شایان دکر است که این گزارش بر اساس داده‌های سرقت خودرو ارائه شده توسط پلیس و مرکز اطلاعات جرایم خودرو تنظیم شده است.

کد خبر 36467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha