کد خبر 36858
۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
خودرو چاپ 3 بعدی قابل راندن

پرشین خودرو: لوکال موتورز خودروساز مستقر در Crowdsourcing بیشتر به خاطر ساخت مدل‌های برتر با موتور V8 شناخته شده است و حالا پروژه بعدی این شرکت یک پروژه کاملا جاه طلبانه است.

به گزارش «پرشین خودرو»، مانند تمام خودروسازان علاقمند به حیطه چاپ 3 بعدی، لوکال موتورز یک خودرو الکتریکی پرینت 3 بعدی را در نمایشگاه بین المللی در شیکاگو به نمایش گذاشت.
بنا بر گزارشات لوکال موتورز این خودرو را Strati نامیده است که یک خودرو فول سایز و قابل رانندگی است که تنها از 40 قطعه تشکیل شده است که در مقایسه با تعداد قطعات خودروهای امروزی که تا 30 هزار قطعه نیز می‌رسد بسیار ناچیز است.

local-motors-strati-003-1500x1000
این شاهکار شگفت انگیز مهندسی تنها 40 ساعت برای خلق شدن به صورت 3 بعدی نیاز دارد و اگر هعه چیز به خوبی پیش رود این یک گام بسیار بزرگ در چاپ 3 بعدی و تولید خودرو خواهد بود.
به گزارش خودروسازی، سیستم الکتریکی نیروگاهی این خودرو همانند Twizy رنو است و باتری از منابع خارجی بهره گرفته شده است و برخی از قطعات نیز شامل حال چاپ 3 بعدی نشده اند.
این شرکت اخیرا یک ویدیو نیز منتشر کرده است تا زمان واقعا حیرت انگیز چاپ این خودرو را پیش از پیش به نمایش گذارد تا شاهد تولید 3 بعدی این قطعات توسط یک ربات چاپ گر و با استفاده از لاستیک و فیبر کربن باشیم.

local-motors-strati-006-960x640
همانند Rally Fighter، لوکال موتورز استراتی توسط یک مجموعه طراحی از جمله طراح ایتالیایی Michele Anoé متولد شده است که برنده جایزه 5 هزار دلاری برای طراحی این خودرو نیز شده است.
لوکال موتورز اعلام کرد که این خودرو برای نیازهای حمل و نقل شهری شیکاگو ساخته شده است و امیدوار است که در ماه‌های بعدی آن را در خیابان‌ها نیز مشاهده کند.

local-motors-strati-001-640x426

کد خبر 36858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha