کد خبر 36862
۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
اتحاد ساعت‌سازان و خودروسازان

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش «پرشین خودرو»، هنگامی‌که ساعت سازان معتبر و خودروسازان لوکس متحد می‌شوند انتظار محصولات فوق العاده را داریم.

Bremont Jaguar Lightweight E-Type
Bremont Jaguar Lightweight E-Type
برمونت 6 مدل مختلف ساعت بسیار سبک را در سبک E-Type و با همکاری جگوار تولید کرده است.


Parmigiani Bugatti Super Sport
Parmigiani Bugatti Super Sport
به گزارش خودروسازی، به طور یقین طرفداران ساعت‌ها و خودروهای لوکس از همکاری بین Parmigiani Fleurier و بوگاتی خوشحال خواهند بود که البته برچسب گران قیمت 259 هزار دلاری دارد.
در ضمن نسخه‌های کمتر زرق و برق دار و مقرون به صرفه تر از این مدل نیز تدارک دیده شده است.

Parmigiani Bugatti Super Sport 2


MP-05 LaFerrari
MP-05 LaFerrari
ساعت‌هابلوت دارای چندین قطعه قابل توجه از فراری است که در حدود 637 قطعه دارد و در ضمن مهندسین خودروساز ایتالیایی در تنظیم چرخ دنده‌های این ساعت نیز دخیل بوده اند.


Blancpain et Lamborghini
Blancpain et Lamborghini
بلانک پین و لامبورگینی دارای چندین نقطه اشتراک هستند که حرکت رو به سوی کمال از آن جمله است که سنت و اعتبار هر دو طرف مبین تولید بهترین محصول است.


Automatic Chronograph Steve McQueen
Automatic Chronograph Steve McQueen
در سال 1969، Tag Heuer نخستین ساعت ضد آب اتوماتیک را تولید کرد که در سال 1971 استیو مک کوئین از ان در فیلم لامانش بهره برد که البته این ساعت در ادای احترام به این بازیگر فقید تولید شده است.


Chopard and Alfa Romeo
Chopard و Alfa Romeo
شرکت ساعت سازی چوپارد جشن 150 سالگی خود را در سال 2010 برگزار کرد و همان سال آلفارومئو با همکاری این شرکت 3 نسخه ساعت تولید کردند که دارای یک نسخه سفری نیز بود که هر 3نسخه دارای مشخصات فنی بالا و زیبایی خاصی بودند که نشانگر اوج هنری این دو شرکت بود.


Chopard Mille Miglia
Chopard Mille Miglia
در ضمن چوپارد به شما یک مجموعه از ساعت‌هایی الهام گرفته از افسانه مسابقات اتومبیلرانی Mille Miglia را به شما پیشنهاد می‌کند.


Bentley B04 GMT
Bentley B04 GMT
ساعت‌هایی از Breitling برای بنتلی ضمن داشتن پرستیژ و سبک وکلاس خاص خود، دارای عملکرد بالایی بوده و شما می‌توانید یکی از این محصولات باشکوه را با قیمتی در حدود 9 هزار دلار خریداری کنید.


Dual Time Millenary Maserati
Dual Time Millenary Maserati
اینقطعه استثنایی و منحصر به فرد در اواسط سال 2000 ساخته شد که دارای شکل و شمایل 3 بعدی و مواد بسیار با کیفیت و طلا اندود بود که البته قیمت آن به ده‌ها هزار دلار نیز می‌رسید.


Jaeger-LeCoultre et Aston Martin
Jaeger-LeCoultre et Aston Martin
در سال 2004 با همکاری یاگر لکولتر و آستون مارتین یک مجموعه استثنایی ساعت توسعه داده شد که در 3 نسخه Master Compressor Extreme W-Alarm، Master Hometime و AMVOX5 World Chronograph Cermet عرضه شد که به مناسبت 100 سالگی آستون مارتین نیز بود.


Revolution Shelby 1000
Revolution Shelby 1000
در سال 2012 ، شرکت David Yurman در باره تولید یک ساعت با نام شلبی و به مناسبت 50 سالگی این برند وارد مذاکره شد که البته کارول شلبی هرگز موفق به استفاده از این ساعت نشد و چند ماه قبل از عرضه بدرود جهان گفت.
این ساعت در تیراژ 150 عددی تولید شد که هر کدام دارای قیمت 8600 دلار بوده و همگی نیز به فروش رسیدند.


Tag Heuer Monaco Grand Prix
Tag Heuer Monaco Grand Prix
تگ هیر یکی از اسپانسرهای اصلی مسابقات جایزه بزرگ موناکو است که در طی زمان و به تدریج چندین ساعت با برند رانندگان بزرگ این مسابقات روانه بازار می‌کند که از آن جمله می‌توان به iki Lauda, Gilles Villeneuve, Alain Prost, Ayrton Senna و بسیاری دیگر اشاره کرد.
این شرکت به تازگی اقدام به اسپانسری لوئیس همیلتون و فرناندو آلونسو نیز نموده است.


Ferrari Race Day
Ferrari Race Day
این مجموعه رنگی بزرگ فراری است که برای هر سلیقه و هر نوع بودجه طراحی و تولید شده است که تصویرفوق یک ساعت 500 دلاری است که البته با کمتر از 200 دلار نیز نمونه‌های جالبی تولید شده است.


Bulgari Octo Maserati
Bulgari Octo Maserati
بولگاری و مازراتی دو برند بسیار معتبر ایتالیایی تلاش خود را برای تولید یک ساعت پر زرق و برق دار نموده اند که دارای ارزش 32 هزار دلاری است.

کد خبر 36862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha