کد خبر 36972
۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
خودروهایی با بیشترین پیشرفت+تصاویر

پرشین خودرو: این خودروهای محبوب در سال های گذشته با تغییرات و بهبودهای متعددی رو به رو بوده اند و نسبت به مدل های اولیه خود پیشرفت چشمگیری داشته اند.

به گزارش «پرشین خودرو»، با گذشت زمان و رفته رفته خودروهای تولیدی توسط شرکت‌های مطرح خودروساز پیشرفته تر می‌شوند و تکنولوژی‌های جدیدتری در تولید آن‌ها استفاده می‌شود، امنیت آن‌ها بیشتر شده و قابل اطمینان تر می‌شوند. اما در این میان شرکت‌های تولید کننده خودرو برخی مدل‌های قدیمی خود را بودن آنکه از خط تولید خارج کنند هر سال به روز تر می‌کنند و بهبودهایی را در آن‌ها ایجاد می‌کنند. در همین راستا قصد داریم خودروهایی رامعرفی کنید که مدل اصلی آن‌ها سال ها قبل معرفی شده‌اند و در طول زمان بیشترین بهبودها و تغییرات را داشته‌اند.


کیا ریو 2014
تقیراتی که شرکت کره کیا در طول سال ها بر روی مدل ریو خود انجام داده است بسیار قابل توجه است. تغییر کیفیتی که از مدل‌های اولیه تا مدل امروزی این خودرو مشاهده می‌کنیم نشان دهنده توجه کیا به ریو در راستای بهبود کیفیت، مدرن کردن طراحی و بهبود عملکرد موتور این خودرو بوده است. کیا در تولید نسخه‌های جدید ریو تلاش کرده تا جای ممکن آپشن های مختلف را برای این خودروی سدان متوسط در نظر بگیرد


کیا اوپتیما 2014
همه چیز از تولید کیا اوپتیما در سال 2011 شروع شد. در آن سال شرکت کیا اوپتیما را برای رقابت با خودروهای هم کلاس خودش روانه بازار کرد اما در سال اول تولید اوپتیما به گرد پای مدل‌های روز آن زمان هم نمی‌رسید با این حال کیا توانست در مدتی بسیار کوتاه اوپتیما را به یکی از جذاب‌ترین و رقابتی‌ترین خودروهای سدان سایز متوسط تبدیل کند. تغییرات در طراحی ظاهری اوپتیما کلید مورد توجه واقع شده این خودرو در سال‌های اخیر بوده است.


هیوندا اکسنت 2014
به گزارش بازار خبر، به طور کلی خودروهای کره ای در اوایل دهه گذشته به هیج عنوان محصولات ایده آلی نبودند. با وجود اینکه خدمات پس از فروش خوبی داشتند اما در مورد کیفیت ساخت، آپشن های استاندارد موجود حرفی برای گفتن نداشتند. هیوندا اکسنت نیز یکی از آن خودروهای کره ای بود که در زمانی که برای اولین بار تولید شد حرفی برای گفتن نداشت. اما هیوندا اکسنت 2014 نمونه ای از جهش قابل توجه خودروسازان کره ای در پیشرفت طراحی و ساخت خودرو است.

 


جیپ گرند کروکی 2014
نسل‌های قبلی جیپ گرند کروکی به مشکلات بسیاری دیگر از خودروهای تولیدی در کرایسلر مبتلا بود. کیفیت نه جندان خوب، استفاده از کروم براق و زننده در طراحی و مصرفت سوخت بالا. تمام این موارد باعث می‌شد که جیپ کروکی نتواند در بازار خود به رقابت با مدل‌های دیگر بپردازد. اما نسل جدید این خودروی محبوب با بهبودهای قابل توجهی رو به رو بوده است. از طراحی جدید داخلی گرفته تا تغییرات در سیستم تعلیق و تغییرات ظاهری همگی باعث شده تا جیپ گرند کروکی در دسته خودروهای شاسی بلند لوکس قرار بگیرد.


شورلت کامارو 2014
با وجود اینکه نسل چهارم شورلت کامارو تجربه رانندگی خوب و شتاب قابل قبولی داشت اما به روز نبودن طراحی داخلی آن و ضعیف بودن فرمانپذیری در مقایسه با رقبای موجود چندان به دل نمی نشست. شورلت مدل جدید کامارو را با یک وقفه 8 ساله در سال 2010 دوباره به بازارها برگرداند. شورلت کامارو جدید نشان داد که نسبت به قبل بسیار قدرتمند تر شده و با وجود وزن بیشتر شتاب و فرمانپذیری بسیار خوبی دارد.


نیسان آلتیما 2013
نیسان در تولید نسل جدید مدل آلتیمای خود توجه خاصی به این خودرو داشته و تغییرات بسیار قابل توجهی را نسبت به نسل‌های قبلی این خودرو انجام داده است. استایل و طراحی آلتیمای جدید بسیار به روز تر شده و همچنین طراحی داخلی نیز یک پارچه تر و زیباتر شده است. بهبود عملکرد موتور و استفاده از آپشن های استاندارد بیشتر در این مدل از عمده تغییرات نیسان در آلتیما بوده است. آلتیما در حال حاضر یکی از پر فروش ترین مدل‌های نیسان است.


هوندا سیویک 2013
هوندا سیویک در طی سال ها حضور در بازارهای جهانی پیشرفت‌های خوبی داشته است اما در سال 2012 نسخه جدیدی که از این خودرو روانه بازار شد به هیچ عنوان مورد قبول منتقدین قرار نگرفت. کیفیت بد، دلپذیر نبودن رانندگی، فرمان پذیری نامناسب و کیفیت بد طراحی داخلی همگی ناشی از سیاست‌های هوندا برای کم کردن قیمت این مدل بود. با این وجود هوندا در عرض یک سال با ایجاد تغییراتی اساسی دوباره این مدل محبوب را در مسیر درست پیشرفت و کیفیت بالا قرار داد.

کد خبر 36972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • كريم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    2 0
    پرايد چه تغييراتي كرده؟ البته از نوع ايرانيش