کد خبر 37304
۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
تیبا گاردریل را بلعید+تصاویر

پرشین خودرو: انحراف خودرو سواری از مسیر اصلی برخورد شدید آن را با گاردریل میانی بزرگراه تهران قم و مصدومیت شدید راننده را در پی داشت.

به گزارش «پرشین خودرو»، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید خودروی سواری با گاردریل بزرگراه خلیج فارس و واژگونی آن، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 9:41 دیروز آتش نشانان ایستگاه های 50، گروه امداد و نجات 6 و خودروی ایستگاه 82 را به محل حادثه در بزرگراه خلیج فارس، نرسیده به ورودی روستای پلائین اعزام کرد.

احمد علی زارع تیموری رئیس ایستگاه 82 که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در این حادثه به علت ناتوانی راننده در کنترل و هدایت خودروی سواری، با گاردریل میانب بزرگراه برخورد کرده و واژگون شده بود.

وی افزود: شدت برخورد به حدی بود که گاردریل وارد اتاق خودروی سواری شده و منجر به محبوس شدن راننده خانم 35 ساله آن شده بود و راننده آن که خانمی حدوداً 35 ساله بود در میان کابین در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود.

تیموری خاطرنشان کرد: آتش نشانان به سرعت ضمن ایمن سازی مسیر عبور و مرور خودروها پس از قطع جریان برق و باطری خودرو با بکارگیری تجهیزات، اقدام به رهاسازی راننده جوان از میان آهن پاره های خودرو کردند و مصدوم را که از ناحیه سر و صورت و پاها و قفسه سینه دچار آسیب دیدگی شدید شده بود با احتیاط کامل خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

وی گفت: در این میان دو کودک خردسال نیز درون خودرو حضور داشتند که پیش از رسیدن نیروهای عملیات به کمک مردم بدون هیچگونه آسیبی خارج شده بودند.

رئیس ایستگاه 82 تاکید کرد: در این عملیات آتش نشانان با استفاده از بالابر خودروی نجات، خودروی تیبا را از وسط بزرگراه به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند و تحویل پلیس راهور دادند که پس از ایمن سازی و اطمینان از ایمن بودن محل، به ماموریت خود خاتمه دادند.





منبع:صبحانه

کد خبر 37304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha