کد خبر 37653
۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
جزئیات بیشتر درباره سورنتو 2015

پرشین خودرو: شاسی‌بلند جدید Kia موتورز کره جنوبی با چهره‌ای متفاوت آیا خواهد توانست بازار رقیب هم‌وطن خود هیوندای و سانتافه جدیدش را تحت تاثیر قرار دهد؟

به گزارش «پرشین خودرو»، تا چندی دیگر در نمایشگاه پاریس شاهد رونمایی از نسل جدید Sorento خواهیم بود. شاسی‌بلند سایز متوسطی که اغلب او را خواهرخوانده هیوندای Santafe می‌خوانند.

در نسخه 2015 این خودرو شاهد تغییرات بزرگی به ویژه در نمای ظاهری هستیم. بهره‌گیری از چراغ‌های خشن‌تر، سبک و سیاق اروپایی‌تر به این آسیایی بخشیده است.

درست مانند محصولات رده اول دنیا، جلوپنجره آن به صورت مشبک و به رنگ کروم براق است.

اما هم‌چنان بهره‌گیری از قسمت‌های پلاستیکی روی بدنه، تفاوت ماهیتی آن را با رقبایش نشان می‌دهد. این پدیده را بیش از هر چیز می‌توان روی همان جلوپنجره و قالب چراغ‌های مه‌شکن و در نهایت سپرها دید.

اما در مقابل استفاده هوشمندانه از سقفی که با نوارهای زیبای آلومینیومی تزئین شده، سورنتوی 2015 را واقعاً جذاب‌تر کرده است.

کیا موتورز ادعا می‌کند خودرو فوق با تغییراتی در چینش صندلی‌ها قابلیت جای دادن 7 نفر را دارد ولی باید این را در نظر گرفت که در این شرایط بحث راحتی کاملاً منتفی است.

گفته می‌شود پیشرانه اصلی این خودرو شامل یک قلب 2.4 لیتری بنزین‌سوز به قدرت 188 اسب‌بخار است.

به گزارش بازار خبر، شتاب صفر تا صد سورنتوی جدید 10.4 ثانیه و سرعت نهایی‌اش 202 کیلومتر در ساعت برآورد می‌شود. در صورت استفاده از جعبه‌دنده اتوماتیک شتاب به 10.5 و سرعت نهایی به 195 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

کد خبر 37653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha