کد خبر 3795
۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۴
افزایش 21 درصدی قیمت روغن موتور در بازار

پرشین خودرو: بر خلاف نظر مسوولان سازمان حمایت از مصرف کنندگان قیمت روغن موتور خودرو در بازارهای مصرف حدود 21 درصد افزایش یافته است.

به گزارش «پرشین خودرو»، در شرایطی که معاون وزیر بازرگانی و رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان از تصویب افزایش قیمت 10 درصدی روغن موتور خودرو خبر داده بود فعالان بازار میزان افزایش قیمت این کالا را دو برابر بیش‌تر از نرخ مصوب آن اعلام می کنند. سعید علیپور یکی از فعالان بازار روغن موتور با اشاره به رشد 21 درصدی قیمت انواع روغن موتور ایرانی گفت: این افزایش قیمت از ابتدای سال جاری و طی چند مرحله رخ داده است. وی با اشاره به اینکه قیمت روغن خودرو طی یك سال گذشته روند صعودی داشته است، اظهار داشت: کارخانه ها گرانی مواد اولیه را مهم ترین دلیل بالا بردن نرخ محصولاتشان عنوان می کنند. وی اظهار داشت: بالا رفتن بهای جهانی مواد اولیه که به دنبال افزایش قیمت نفت در بازارهای بین المللی رخ داده منجر به افزایش بهای انواع روغن موتور خودرو در بازار شده است. وی با اشاره به افزایش میزان روغن های تقلبی خارجی در بازار ادامه داد: این روغن موتورها که غالبا با مارك های مطرح به فروش می رسند منجر به افزایش استهلاک خودرو می شوند.
کد خبر 3795

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصاحبی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
    0 0
    کی باید رو فروش کالاها نظارت داشته باشه؟ چرا هیچ کس به فکر مردم نیست
  • س ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
    0 0
    چرا باید روغن موتور تقلبی مثل آب خودرن فروخته بشه، پس مسولا چه کار می کنن؟
  • انرژی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
    0 0
    ای بابا، من شنیدم سهمیه بندی رو میخوان حذف کنن! روغن موتور پیش کش! اگه نتونیم ماشین رو روشن کنیم که نیازی به روغن موتور نداریم!