کسب گواهی اشتهار به كیفیت توسط شرکت امداد خودرو ایران

پرشین خودرو: در یازدهمین دوره برگزاری جایزه ملی کیفیت ایران، شركت امدادخودرو ایران در میان بیش از 100 سازمان، موفق به دریافت گواهی اشتهار به كیفیت دوستاره شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، این شرکت گواهی اشتهار به كیفیت دوستاره را به دلیل ارایه باکیفیت خدمات امداد بالینی كسب كرد.

برمبنای این گزارش، خدمات امداد بالینی شرکت امداد خودرو ایران از جمله فعالیت هایی است که از بدو تاسیس این شركت و بر اساس رسالت وجودی آن، تعریف و عملیاتی شده و طبق استانداردهای جهانی به منظور راه اندازی های خودروهای در راه مانده به شهروندان خدمات ارایه می كند.

این گزارش می افزاید، در یازدهمین دوره برگزاری جایزه کیفیت 11 دوره آموزشی تخصصی مدل ارزیابی با حضور 636 نفر در روز برگزار شده است. مصاحبه برای 85 متقاضی و برگزاری دوره هماهنگی و واسنجی از جمله اقدامات دیگر در این دوره بود.

گفتنی است در مراسم اعطای گواهی نامه ها و نشان ها محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور، حسن هاشمی وزیر بهداشت، نیره پیروزبخت رئیس سازمان استاندارد و محمد رحمانی رئیس كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

خاطرنشان می كند، شهروندان عزیز می توانند برای آشنایی با گستره خدمات امداد خودرو ایران، به پایگاه اینترنتی این شرکت به آدرس www.096440.ir  مراجعه كنند.

کد خبر 39054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha