تجهیز تمام مرسدس بنزهای کلاس E به انژکتور مستقیم + تصاویر

پرشین خودرو: تمام خودروهای موجود در کلاس E مرسدس بنز هم اکنون به انژکتور مستقیم مجهز و هم چنین گیربکس هفت سرعته جی- ترانیک آنها بازبینی و مجهز به سیستم توقف- شروع شده اند.

به گزارش «پرشین خودرو»، منابع رسمی مرسدس بنز بازبینی ها و پیشرفت های سری کلاس EW212 را اعلام کرده اند. تمام موتورهای بنزینی حالا انژکتور مستقیم دارند. مدل های E350 و E500 آخرین مدل هایی بودند که از سیستم BlueDirect بهره مند نشدند که این به این معناست که در حال حاضر تمام خودروهای سری E از تزریق مستقیم استفاده می کنند. هم چنین در جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک جی- ترانیک تغییراتی داده شده است؛ برنامه آن طوری تنظیم شد که مصرف سوخت بهتر و قدرت بیشتری را داشته باشد. E350 CGI اکنون به جای 288 اسب بخار، 302 اسب بخار تولید می کند. در شرکت گیربکس هفت جی-ترانیک پلاس، کارکرد سوختی خودروها در مقایسه با مدل های فعلی 20 درصد کاهش داده است. تولید دی اکسید کربن نیز بین 159 گرم تا 164 گرم در کیلومتر است. صفر تا 100 این مدل 0.5 ثانیه کاهش پیدا کرده و به زمان 6.3 ثانیه رسیده است ولی هم چنان نهایت سرعت خودرو 250 کیلومتر در ساعت است. مدل E500 نیز به یک موتور 8V توربوی 4.6 لیتری مجهز شده است. موتور جدید سیاست های مرسدس بنز را در قبال مدل های جدید نشان می دهد. موتور جدید از موتور 5.5 لیتری قدیمی هم کارکرد بهتری دارد و هم مصرف سوخت و تولید دی اکسید کربن کمتری دارد. این مدل تنها به 5.2 ثانیه نیاز دارد تا صفر تا 100 را طی کند و نهایت سرعت آن به همان 250 کیلومتر در ساعت محدود مانده است. کارکرد سوختی آن نیز 17 درصد بهتر شده است.
کد خبر 3910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
    0 0
    اوج ایمنی و فناوری و ارامش و امنیت و دوام و کیفیتت مثال زدنی این خودرو که تماما مهندسی است
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
    0 0
    یه روزی میاد دیوار انحصار خودرو سازی و ترجیح دادن خودروساز بر مصرف کننده تمام میشه امین و این تعرفه هیا ظالمانه بزرگترین خودروسازان جهان بدون ان الان دارند کار می کنند و موفق هم هستند