کد خبر 39269
۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
گران ترین خودروهای کره خاکی+تصاویر

پرشین خودرو: گران قیمت ترین خودروهای کره خاکی در سال 2014 بیشتر از سوی خودروسازان ایتالیایی عرضه شده اند که شاید برای خرید این خودروها باید سال های سال به پس انداز دلار بپردازیم.

به گزارش «پرشین خودرو»، شاید خرید خودرو یک فرایند بسیار ساده به نظر برسد که کافی است شما به نمایندگی خودرو بروید و محصول مورد علاقه خود را انتخاب کنید و خودرو مورد نظر خود را ثبت نام کنید و روزهایی طاقت‌فرسا را منتظر تحویل خودرو خود بمانید و یا با فروشنده شروع به چانه زدن کنید تا بتوانید خودرو مورد نظر را خریداری کنید.

اما خودروهای این مطلب ممکن است کمی‌متفاوت باشند. چرا که در این لیست خودروهای پر زرق و برقی همچون محصول جدید خودروساز ایتالیایی فراری و LaFerrari حتی اگر دارای قیمت بالای یک میلیون دلار باشد، وجود دارند. ما برای شما یک مجموعه از خودروهای رویایی را تدارک دیده ایم که یک لیست ده تایی از ۱۰ خودرو بزرگ و گران قیمت و البته خاص است.
این گونه خودروها در حقیقت معجونی از قطعات مهندسی هستند که قادر هستند در کمترین مدت زمان به حداکثر سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسند که در برخی موارد از یوزپلنگ‌ها هم سریع تر هستند و به نوعی یک گنجینه نیز به حساب می‌آیند که ممکن است در آینده دارای قیمت بسیار بالاتری نیز شوند. در ضمن خودروهای کلاسیکی نیز هستند که در مزایده‌ها به قیمت‌های نجومی‌ به فروش رسیده که در لیست نیز در انتها به ذکر آنان پرداخته ایم که البته موستانگ استیو مک کوئین در لیست ما قرار نگرفته است.
خانم‌ها و آقایان این لیست گران ترین خودروهای کره خاکی و البته فانی:

mclaren-p1-5-625x625

McLaren P1 با برچسب قیمتی در حدود ۱٫۱ میلیون دلار
از تولید کننده همان F1 افسانه ای ، خودرو P1 نیز از نخستین خودروهایی بود که توانست رکورد دیوانه وار ۲۳۰ مایل در ساعت را پشت سرگذارد.
این خودرو در زیر پوستی از فیبر کربن دارای یک موتور ۳٫۸ لیتری V8 است که با موتور الکتریکی خود توانسته است قدرت پیشرانه ۹۰۳ اسب بخاری و نیروی گشتاور ۶۶۴ پوندی را رقم بزند و علی رغم تصورها در مورد یک محصول هیبریدی مانند یک فرمول وان قدرت نمایی کند هر چند در حالت تمام الکتریکی تنها قادر به طی مسافت ۹ مایل است.
این خودرو دارای شتاب صفر تا صد در کمتر از ۳ ثانیه است و در مدت زمان ۱۶٫۵ ثانیه نیز به حداکثر سرعت ۱۸۲ مایل در ساعت دست پیدا می‌کند که دو برابر سرعت فراری ۴۵۸ ایتالیا است .
مک لارن مهر کنترل کیفیت خود را در زمانی که مهندسین آزمون خودرو را در نزدیک به ۴۰۰۰ گالن آب فرو بردند بدون آنکه ذره ای آب به داخل نفوذ کند نیز بر بدنه این خودرو زده است.


hennessey-venom-gt-625x1000

Hennessey Venom با برچسب قیمتی در حدود ۱٫۱ میلیون دلار
شاید مهندسین Hennessey تستسترون بیشتری مصرف کرده باشد ولی قادر بودند تا به چیزی که به نظر اکثر فیزیکدان‌ها غیر ممکن است دست پیدا کنند و این شرکت کوچک سریع ترین خودرو تولیدی تا کنون با حداکثر سرعت بالای ۲۷۱ مایل در ساعت را تولید کرده اند.
مدل Venom GT دارای قدرت پیشرانه ۱۵۰۰ اسب بخاری است که از یک موتور ۷٫۰ لیتری توربودوگانه V8 حاصل شده است که بدین ترتیب در مدت زمان ۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند که این شتاب آشوبگرانه دارای حداکثر سرعت بالای ۲۸۷ مایل در ساعت نیز است. به نظر اگر شتاب دهنده ذرات CERN دچار مشکل شود می‌توان از Venom GT برای پیشبرد این پروژه استفاده کنند.


zenvo-st1-frontcar-sports-cars-super-sports-cars-625x1000
Zenvo ST1 با برچسب قیمتی در حدود ۱٫۲ میلیون دلار
دانمارک به نظر تنها به خاطر کره و نمایشنامه هملت شناخته شده نیست ولی به نظر با Zenvo ST1 این کشور سوپرخودروهای خوبی را هم با برچسب قیمت بالا تولید می‌کند.
به هر حال تنها ۳ عدد خودرو Zenvo ST1 تولید شده است که در زیر هود خود دارای یک موتور سوپرتوربو ۷٫۰ لیتری V8 با حداکثر سرعت بالای ۲۳۳ مایل در ساعت و شتاب صفر تا صد در تنها ۳ ثانیه است و البته کارخانه دانمارکی قصد ندارد تا تعداد بیشتری از این خودرو را تولید کند.


2013-ferrari-limited-special-series-laferrari-4-625x1000

Ferrari La Ferrari با برچسب قیمتی در حدود ۱٫۳ میلیون دلار
ایتالیا با نام فراری شناخته می‌شود و اگر یک خودرو را با نام فراری روانه بازار کنیم کمی‌احمقانه است که البته در سایر جزئیات کاملا دیدنی و جذاب است.
در قلب این خودرو یک موتور V12 قرار گرفته است که قدرت پیشرانه ۷۸۹ اسب بخاری را در این خودرو به حرکت در می‌اورد که با سیستم انرژی جنبشی KERS می‌توان قدرت پیشرانه خود را تا ۹۵۰ اسب بخار افزایش دهد.
در ضمن این خودرو در کمتر از هفت ثانیه به حداکثر سرعت بالای ۱۲۰ مایل در ساعت دست پیدا می‌کند و در ضمن از اکثر خودروهای لیست ما زودتر به حداکثر سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند.


2012-pagani-huayra-6-625x1000
Pagani Huayra با برچسب قیمتی در حدود ۱٫۳ میلیون دلار
به گزارش خودروسازی، این خودرو که معنی نام ان ” خدای باد” است در زیر هود خود دارای یک موتور V12 شرکت AMG با ظرفیت ۶٫۰ لیتری توربودوگانه است که حداکثر سرعت بالای ۲۳۰ مایل را برای این خودرو و گشتاور ۷۴۰ پوندی را ثبت کرده است .
پاگانی‌‌هائورا نسبت به نسل قبلی خود دارای یک ظاهر طراحی شده مدرن تر و البته کیفیت بسیار بالای ساخت است.


koenigsegg_one1_front_02-2-1500x1000-625x625
Koenigsegg One:1 با برچسب قیمتی در حدود ۲٫۰ میلیون دلار
به نظر مهندسین Koenigsegg که البته چندان هم پر و سر همانند شرکت خود نیستند در یک گوشه مشغول طراحی و تولید یک شاهکار بودند که نسبت بسیار چشمگیر هر کیلوگرم وزن به ازای هر اسب بخار را دارد که واقعا جای تحسین دارد.
این ماشین دارای وزن تنها ۱۳۴۰ کیلوگرم و قدرت پیشرانه ۱۳۴۰ اسب بخاری است و سرعت حداکثری ۲۷۳ مایل در ساعت و رسیدن به حداکثر سرعت ۲۵۰ مایل در ساعت در کمتر از بیست ثانیه است که از هواپیما هم سریع تر است. به هر حال خودروهای لوکس کمی‌در لیست ما وجود دارند که محصول خودروساز سوئدی یکی از بهترین آنان است.


ferrari-f60-3-640x640
Ferrari F60 America با برچسب قیمت ۳٫۲ میلیون دلار
برای گرامیداشت ۶۰ سالگی حضور فراری در آمریکا، این برند ایتالیایی از مدل F60 رونمایی کرد که یک نسخه دیوانه وار از خودرو محبوب جاده ای فراری است.
علاوه بر این این پسر بد آبی و سفید قهرمان فراری در آمریکای شمالی است که توانسته است در مسابقات قهرمانی به اکثر عناوین پرافتخار برای خودروساز ایتالیایی دست پیدا کند.
در زیر هود این خودرو رویایی شاهد یک موتور V12 با قدرت پیشرانه ۷۴۰ اسب بخاری و شتاب صفر تا صد در ۳٫۱ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت خواهیم بود که البته باید خیلی خوش شانس باشیم تا بتوانیم حتی برای آزمایش نیز بر پشت فرمان این خودروها قرار گیریم.


bugatti-mansory-vivere-front-1500x1000-625x625
Mansory Vivre: Bugatti Veyron با برچسب قیمتی در حدود ۳٫۴ میلیون دلار
همگی منصوری تیونینگ ایرانی الاصل آلمانی را می‌شناسیم که با سرو دست کشیدن بر خودروهای گران قیمت آنهار تیونینگ و در نتیجه گران تر می‌کند و حالا این تیم به سراغ بوگاتی ویرون آمده است تا یک نسخه بسیار سفارشی از این سوپرخودرو را عرضه کند.
این سوپراسپرت دارای قدرت پیشرانه ۱۲۰۰ اسب بخار ۱۶ سیلندر است که دارای حداکثر سرعت بالای ۲۵۴ مایل در ساعت است که کمی‌اهسته تر از ویرون سوپراسپرت است اما بسیار زیباتر بوده و فیبر کربن به همراه رنگ ابی و آلومینیوم بسیار زیباتر شده و شکوه و جلال ویرون را بسیار بیشتر از بیش کرده است.


lykan-hypersport-625x1000
W Motors Lykan Hypersport با برچسب قیمتی در حدود ۳٫۴ میلیون دلار
بسیاری از جزئیات در مورد این خودرو منتشر نشده است ولی ظاهرا این خودرو دارای ۲۴۵ مایل در ساعت است و در ضمن دارای شتاب صفر تا صد در ۲٫۷ ثانیه است که بطرز شگفت آوری خوب است که از یک موتور V6 توربوشارژ حاصل شده است که از بسیاری از خودروهای V12 در این لیست بهتر است.
به هر حال این خودرو دارای امکانات بسیار لوکسی است که جنون تکنولوژی را به یک‌هایپرکار نیز کشانده است و من امیدوارم که شما هم بتوانید خودرو مذکور را خریداری کنید.


lamborghini-veneno-roadster-1-2-625x625

Lamborghini Veneno با برچسب قیمتی در حدود ۴ میلیون دلار
به هر حال خودروساز ایتالیایی لامبورگینی برای ۵۰ سالگی خود یک محصول رویایی عرضه کرد که به نوعی باعث افتادن فک ما هم شد.
این ممکن است زیباترین سوپرخودرو نباشد ولی هنوز هم یکی از جالب ترین آنان است که هنوز هم من فکر می‌کنم که تمامی‌طراحی بدنه این خودرو با یک نسل کامپیوتری طراحی شده است.
اما نام Veneno یک نام اسپانیایی است به معنای “سم” که در زیر هود خود دارای یک موتور V12 با قدرت پیشرانه ۷۵۰ اسب بخار و شتاب صفر تا صد در تنها ۲٫۸ ثانیه است که احتمالا سریع تر از صدای غرش موتور خود حرکت می‌کند. بال بزرگ در پشت به نگه داشتن خودرو در جاده کمک فراوانی می‌کند و تمام مراحل توسعه این خودرو زیر نظر کارشناسان FAA انجام پذیرفته است.
در ضمن لامبورگینی به تازگی مدل اسپایدر را برای این مدل در نظر گرفته است که با بروز رسانی‌هایی دارای حداکثر سرعت بالاتر و البته برچسب قیمت بالاتری نیز است.


mclaren-p1-front-3-625x625

رقبای قابل تقدیر
McLaren P1 GTR با برچسب قیمت ۳٫۳ میلیون دلار
همانند مک لارن P1 ،ولی اگر برای شما قدرت پیشرانه ۹۰۰ اسب بخاری کافی نیست ، خودروساز بریتانیایی از یک مدل جاده ای P1 با قدرت پیشرانه ۹۸۶ اسب بخاری رونمایی کرده است.
خودرو مذکور دارای نام تجاری P1 GTR است که یک نسخه بسیار قدرتمندتر از مدل استاندارد P1 است که البته هنوز هم کمیاب است ولی می‌تواند به راحتی با رقبای‌هایپرخودرویی همچون LaFerrari XX و Pagani Zonda R به رقابت بپردازد.
این خودرو تنها برای مشتریان خصوصی و آنهم در مسیر مسابقه در دسترس خواهد بود و همچنان می‌تواند همانند F1 GTR که توانست در چندین سال متوالی در مسابقات لامانش به قهرمانی برسد مدل مذکور نیز می‌توان بازهم مک لارن را به قله موفقیت برساند.


pininfarina-sergio-2-640x640
Pininfarina Ferrari Sergio با برچسب قیمت نامعلوم!!
تنها دلیل اینکه این گنج آینده در لیست ما قرار گرفته است این است که هیچ کس نمی‌داند هزینه و قیمت ان چقدر است و خودرو مذکور تنها با دریافت دعوتنامه از سوی فراری قابل خریداری است و خودروساز ایتالیایی تنها ۶ عدد از این خودرو رویایی را تولید خواهد کرد.


ferrari-f60-3-640x640
Ferrari 250 GTO مدل ۱۹۶۳ با برچسب قیمتی در حدود ۵۲ میلیون دلار
شاید با قیمت ۵۲ میلیون دلاری این خودرو باید در صدر لیست ما قرار می‌گرفت ولی خودروهای لیست ما همگی برای سواری در خیابان مناسب هستند ولی شما باید این خودرو را تنها در موزه و یا پارکینگ نگاه داری کنید.
پس چگونه این اسب نر ۵۰ ساله از بسیاری از خودروها بسیار گران تر است پس برای شروع بد نیست بدانید که تنها ۳۹ نمونه از این خودرو ساخته شده است به طوری که این خودرو را بسیار نادر کرده است.
در ضمن این خودرو نه به ویله پرینترهای ۳ بعدی بلکه تمام به دست صنعتگران ایتالیایی و با دست ساخته شده است که طراحی این خودرو را بسیار زیباتر کرده است.
فراری اعلام کرده است که انزو فراری پدرخوانده این شرکت این خودرو را در پاسخ به تولید Jaguar E-type طراحی و تولید کرده است در حالی که امروزه با قیمت ۵۲ میلیون دلار می‌توان تمامی‌Jaguar E-type موجود در جهان را خریداری کرد.

کد خبر 39269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha