کد خبر 39304
۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
پیوند طراحی و تیونینگ از دو دنیا

پرشین خودرو: موتورسیکلت های لاگ ینسن با تولید محدود و از مواد باارزشی چون طلا، 250 قطعه الماس برای هر دستگاه، چرم کروکودیل و آلیاژهای خاص فلزی ساخته می شود. هر دستگاه از موتورسیکلت های لاگ ینسن از 615 تا 850 هزار دلار قیمت دارند.

به گزارش «پرشین خودرو»، کان دیزاین نامی شناخته شده در دنیای تیونینگ خودرو محسوب می شود که همکاری هایمتعددی را با خودروسازان بنام جهان داشته است. این شرکت اخیرا از برنامه های جدید خود برای همکاری با گروه صنعتی لاگ ینسن خبر داده است.

لاگ ینسن یکی از خاص ترین برندها در دنیای موتورسیکلت است که طراحی های بی نظیر آن همواره آمیخته با طلا و الماس بوده است! موتورسیکلت هایلاگ ینسن با تولید محدود و از مواد باارزشی چون طلا، 250 قطعه الماس برای هر دستگاه، چرم کروکودیل و آلیاژهای خاص فلزی ساخته می شود.

هر دستگاه از موتورسیکلت های لاگ ینسن از 615 تا 850 هزار دلار قیمت دارند. نتایج همکاری کان دیزاین و لاگ ینسن بزودی درقالبیک نمایشگاه با شکوه در شهر لندن به نمایش گذاشته خواهد شد.

 
 
 
 
 
 
موسس لاگ ینسن ضمن ابراز خرسندی از همکاری با کان دیزاین، از چشم انداز روشن دو شرکت در راستای همکاری های بلند مدت خبر می دهد. به اعتقاد موسس لاگ ینسن، هر دو شرکت در مسیر تولید بهترین موتورسیکلت جهان تلاش می کنند.
 
 
 
 
در ابتدا فقط 10 موتورسیکلت حاصل همکاری مشترک در انگلیس تولید خواهد شد و اطلاعات بیشتر در آینده ای نزدیک اعلام می شود. در مورد خصوصیات قوای محرکه این محصول مشترک اطلاعات چندانی ارائه نشده اما صفر تا 100 این موتورسیکلت زیر4 ثانیه خواهد بود!
 
 
 
 
 
 
 
 
کد خبر 39304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha