بررسی مشکلات خودروسازان و مشتریان

پرشین خودرو: سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو گفت: نشست این شورا به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار و طی آن راه‌های جلب‌نظر مشتریان، مشکلات خودروسازان و قطعه‌سازان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش «پرشین خودرو»، ساسان قربانی اظهار کرد: نعمت‌زاده در این جلسه با توجه به نظرات تخصصی ارائه شده توسط منتقدان صنعت خودرو و قطعه‌سازی تاکید کرد که تمامی موضوع‌های مطرح شده به دقت مورد توجه قرار گیرد. به گفته سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست درخصوص دستیابی به رضایت مشتریان، عارضه‌یابی علل برخی مشکلات موجود در جهت رفع معضلات خودروسازان و قطعه‌سازان با هماهنگی این وزارتخانه تاکید کرد. قربانی افزود: دومین همایش بین‌المللی صنعت خودرو قرار است دهم آذرماه امسال با هدف جلب سرمایه‌گذاری خارجی و دستیابی به اهداف و سیاست‌های توسعه صنعت خودرو برگزار شود. براساس اظهارات قربانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست شورای سیاست‌گذاری خودرو خاطرنشان کرد: خودروسازان و قطعه‌سازان داخلی باید از فرصت حضور شرکت‌های بزرگ قطعه‌ساز و خودروساز خارجی در ایران استفاده کنند. قربانی اضافه کرد: نعمت‌زاده پاسخگویی به نیاز مشتریان و مردم به‌ویژه در حوزه‌های کیفی و قیمت رقابتی را با اهمیت دانست و از مدیران شرکت‌های خودروساز خواست تا فعالیت‌هایشان توجیه اقتصادی داشته باشد؛ زیرا در انجام یک فعالیت تولیدی و صنعتی این موضوع اهمیت بسزایی دارد. سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت بر همکاری تمامی شرکت‌های خودروساز و قطعه‌ساز و سایر نهادهای ذی‌ربط به منظور جلب شرکا و سرمایه‌گذاران خارجی با رویکرد توسعه ساخت داخل و محصول صادرات محور تاکید کرد. به گفته وی، شرکت‌های بین‌المللی برای حضور در همایش دومین همایش بین‌المللی صنعت خودرو استقبال قابل‌توجهی به عمل آورده‌اند و در مقایسه با سال قبل رشدی چشمگیر داشته است.
کد خبر 39578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    0 0
    آقای وزیر صنعت آیا شما واقعا صنعتی هم در بخش خودرو داخلی مشاهده می کنید ؟ نکند همان صنعت عزیز پیچ سر هم کردن جنس های بنجل خارجی و تحمیل کردن چند برابر قیمت به مردم را می فرمایید آقا بزارید آقایان به اصطلاح خودروساز راحت باشند مصرف کننده کیلویی چند؟