کد خبر 3962
۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۴
علت تصادفات جاده ای مشخص شد

پرشین خودرو: معاون عملیات پلیس‌ راه کشور گفت: در 24 ساعت گذشته 49 درصد از تصادفات جاده ای منجر به واژگونی وسیله نقلیه شده است.

به گزارش«پرشین خودرو» به نقل از واحد مرکزی خبر، پرویز سیاح البرزی به مهمترین علل تصادفات جاده ای 24 ساعت گذشته کشور اشاره کرد و گفت: 33 درصد این تصادفات به علت تخطی از سرعت مطمئنه، 24 درصد به علت بی توجهی به جلو، 15درصد به علت رعایت نکردن حق تقدم و 11 درصد نیز به علت انحراف به چپ رخ داده است. وی افزود: علت 17درصد از تصادفات جاده ای نیز سایر عوامل گزارش شده است. البرزی گفت: همچنین در 24 ساعت گذشته هشت درصد از تصادفات جاده ای (برون شهری) نیز برخورد وسائل نقلیه با عابران پیاده گزارش شده است. وی در ادامه به مهمترین تصادف جاده ای در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: در استان خراسان شمالی کیلومتر 55 محور چمن بید به جنگل گلستان ساعت یک بامداد پریشب یک دستگاه اتوبوس ولوو به علت تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد. معاون عملیات پلیس‌ راه کشور گفت: بر اثر این حادثه چهار نفر جان باختند و هشت نفر نیز مجروح شدند.
کد خبر 3962

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیروز ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    0 0
    به اعتقاد من فرهنگ سازی برای عامل انسانی(راننده) مهمترین فاکتور بازدارنده از تصادفات است. از دست اندرکاران سایت برای منعکس نمودن بیطرفانه نظرات سپاسگذارم.