کد خبر 39662
۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸
قبل از مرگ با این خودروها برانید 1

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از خودروسازی، ما در ذهنمان رویای راندن بسیاری از خودروها را داریم که البته شاید تا زمان مرگمان نتوانیم بر پشت فرمان هیچ یک قرار بگیریم ولی ما در این جا یک لیست از خودروهایی را ارائه می‌کنیم که قابل دسترس تر بوده و توصیه می‌کنیم تا قبل از مرگتان حداقل یکبار بر پشت فرمان آنان قرار بگیرید.

Porsche 911 Turbo
Porsche 911 Turbo
اگر شما می‌خواهید یک خودرو رویایی داشته باشید ۹۱۱ توربو حتما باید در لیست شما قرار گیرد.


Bentley Continental GT Speed Convertible
Bentley Continental GT Speed Convertible
با قدرت پیشرانه ۶۲۶ اسب بخاری و سرعت بالای ۳۲۳ کیلومتر در ساعت که اگر شما به دنبال یک وسیله نقلیه با ترکیب یکپارچه قدرت و چابکی هستید بدون شک خودرو مذکور ایده ال شما خواهد بود.


Chevrolet Chevelle SS
Chevrolet Chevelle SS
یک خودرو با نهایت خلوص رانندگی که بدین ترتیب ۳ نسل از Chevrolet Chevelle SS را یک بخش جدایی ناپذیر از تاریخچه این خودرو عضلانی کرده است که دارای یک سر و صدای خاص موتور است تا شما بدین ترتیب وادار به نشستن در پشت فرمان یکی از این خودروها در این روزها کند.


Koenigsegg Agera R
Koenigsegg Agera R
بدون شک یکی از جذاب ترین خودروها در لیست ما این خودرو منحنی شکل است که البته در زیر هود ان یک موتور با قدرت پیشرانه ۱۱۴۰ اسب بخاری و سرعت بالای ۴۴۳ کیلومتر در ساعت انتظار شما را می‌کشد که البته نباید فراموش کنید که قیمت پایه آن ۱٫۷ میلیون دلار است.


Spyker C8
Spyker C8
مدل اسپایکر سی ۸ دارای یک داشبورد بسیار عالی با دکمه‌های کلاسیک است که داخل کابین به طور عمده از چرم و آلومینیوم ساخته شده است و هر کسی که بر پشت فرمان این خودرو قرار گیرد من بر او حسادت می‌کنم.


Maserati GranCabrio Sport
Maserati GranCabrio Sport
در اول ماه دسامبر، خودروساز ایتالیایی جشن ۱۰۰ سالگی خود را برگزار می‌کند و به همین مناسبت از مدل اGranCabrio Sport را در تیراز محدود و با قدرت پیشرانه ۴۵۴ اسب بخاری و یک کابین فوق العاده لوکس و دلنشین روانه بازار کرده است.


Toyota iRoadad
Toyota iRoad
این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۳ رونمایی شد و قرار است برند ژاپنی این خودرو را به جاده‌ها به زودی روانه کند.
این محصول کاملا الکتریکی یک اقتباس برای رانندگی شهری و بدون کوچکترین آلودگی با قدرت مانور بالا است که البته متوجه هستید که این خودرو تنها ۳ چرخ دارد.


DeLorean DMC 12
DeLorean DMC 12
اگر شما همیشه یکی از طرفدارن پرپربا قرص بازگشت به اینده هستید شما باید این خودرو را یک روز اجاره و با مارتی مک فلای در طول زمان سفر کنید.


Pagani Huayra
Pagani Huayra
این هیولا دارای یک موتور ۶٫۰ لیتری V12 است که به کنترل درآوردن قدرت پیشرانه ۷۲۰ اسب بخاری آن چندان ساده نیست.


Bugatti Veyron Super Sport
Bugatti Veyron Super Sport
در سال ۲۰۱۰، بوگاتی ویرون ۱۶٫۴ سوپراسپرت توانست عنوان سریع ترین خودرو در جهان را با حداکثر سرعت ۴۳۱ کیلومتر در ساعت بدست آورد و اگر شما شانس راندن یکی از این خودروها را داشتید از تک تک ثانیه‌ها لذت ببرید.


Citroen Traction Avant
Citroen Traction Avant
این خودرو فرانسوی در بین سال‌ها ۱۹۳۴ تا ۱۹۵۷ تولید شد و اگر شما قصد تعقیب و گریز با آل کاپون و گنگسترهایش را دارید شما باید این خودرو و یا مشابه ان را تهیه کنید که با او که به قاچاق الکل می‌پرداخت یک بازی خطرناک و مرگبار را انجام دهید.


C1 Lit Motors
C1 Lit Motors
اولین C-1 شرکت لیت موتورز به زودی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت که با توجه به ظرفیت دو سرنشین آن دارای رانندگی جالب و قابل توجهی است و اگر می‌خواهید یکی از این وسایل نقلیه را برای خودتان رزرو کنید برای شما هزینه ۲۴ هزار دلاری دربرخواهد داشت.


Ferrari 458 Italia
Ferrari 458 Italia
فراری مترادف با لبه تکنولوژی، دست فرمان جادویی و کارایی بسیار بالا است و به طور کاملا شخصی من فراری ۴۵۸ ایتالیا را به شما پیشنهاد می‌کنم ولی این برند ایتالیایی مدل‌های متنوع دیگری را نیز در سبد خرید خود دارد.


Aston Martin DB9 Volante
Aston Martin DB9 Volante
یک خودرو فوق العاده با یک موتور V12 با قدرت پیشرانه ۵۱۷ اسب بخاری تا این خودرو تبدیلی آستون مارتین DB9 یک گزینه فوق العاده برای راندن باشد.

کد خبر 39662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha