کد خبر 39847
۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۱
بیشترین نیروی پلیس در این کشورها

پرشین خودرو: روسیه، ایتالیا و ترکیه جزء کشورهایی در دنیا محسوب می شوند که نسبت به جمعیت شان بیشترین تعداد نیروی پلیس فعال را دارند.

به گزارش «پرشین خودرو»، طبق آخرین گزارشی که نشریه بلومبرگ از میزان نیروهای پلیس در کشورهای مختلف منتشر کرده است، کشور روسیه با اختلافی نسبی در صدر جدول کشورها ازنظر تعداد نیروهای پلیس قرار دارد. طبق آمار، به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت موجود در کشور روسیه 564.6 نفر نیروی پلیس مشغول به کار هستند که عدد قابل‌توجهی است.
بعد از روسیه کشور ترکیه در مقام دوم کشورهایی که بیشترین نیروی پلیس به نسبت جمعیت رادارند قرار می‌گیرد. در ترکیه به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت این کشور 474.8 نفر نیروی پلیس وجود دارد. کشور ایتالیا نیز با اختلاف کمی بعد از ترکیه ازنظر تعداد نیروهای پلیس نسبت به جمعیت در رتبه سوم قرار می‌گیرد.
نکته جالب در آمار جدید از میزان نیروهای پلیس در کشورهای مختلف بالا بالاتر رفتن آمار هنگ‌کنگ است. در حال حاضر به ازای هر 100 هزار نفر در هنگ‌کنگ 450.7 نیروی پلیس مشغول به کار هستند. درگیری‌ها و اعتراضات مردم هنگ کنگ در پی سیاست‌های اقتصادی خود می‌تواند دلیلی بر افزایش نیروهای پلیس در این کشور باشد.
در نمودار زیر، آمار کشورهای دیگر را که بیشترین نیروی پلیس نسبت به جمعیت خوددارند را ملاحظه می‌کنید.


 

کد خبر 39847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha