کد خبر 39853
۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
ام جی قهرمان مسابقات BTCC شد

پرشین خودرو: ام جی قهرمانی در مسابقات تورینگ قهرمانی بریتانیا را جشن گرفت. این اولین عنوان قهرمانی به عنوان بهترین سازنده و تولید کننده برای ام جی بود. جوایز و جام های برندگان این سری از مسابقات در هتل مجلل کراون پلازا در آکسفوردشایر به ایشان تقدیم شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، ام جی برنده جام بهترین سازنده شد و جایزه MSA را نیز دریافت کرد. جیسون پلاتو راننده تیم ام جی نیز جایزه نفر دوم را در فصلی که رقابت بسیار شدید و نفس گیر بود، دریافت کرد.
تیم ام جی از سال 2012 شکل گرفته است که با این وجود موفق شد با این پیروزی به چهارفصل برتری هوندا در این رقابت ها پایان دهد. با افزایش ظرفیت، افزایش تعداد سازندگان و مدل ها، حضور رانندگان سطح بالا و همچنین پوشش رسانه ای گسترده فصل 2014 BTCC شروع دوره ای طلایی برای خودروهای تورینگ برتانیایی قلمداد می شود.
گای جونز، مدیر بازاریابی و فروش ام جی پس از دریافت جوایز و جام قهرمانی به عنوان نماینده شرکت، اظهار داشت: " به عنوان بخشی از برنامه برپایی دوباره برند ام جی در بازار انگلیس و جهان، کسب عنوان قهرمانی برای سازنده در بهترین زمان ممکن برای ام جی اتفاق افتاد. ام جی در سالی که به عنوان سریع ترین برند در حال رشد در بازار انگلیس شناخته شده است و نود سالگی برند خود را جشن می گیرد، به موقعیت برحق خود در قله مسابقات موتوراسپرت رسید." او در ادامه از همه اعضای تیم ام جی و تریپل ایت، رانندگان، اسپانسرها و همکاران تشکر کرد.
وی افزود: "مسابقات BTCC آگاهی مردم را در انگلیس و خارج از آن از برند ام جی افزایش داد. همچنین خودروی MG6 GT طوری طراحی شده است که بیشترین شباهت را به اتومبیل جاده ای که فروخته می شود داشته باشد. ما سعی کردیم با شوروم سیار خود فرصتی را برای طرفداران BTCC فراهم آوریم که بتوانند از نزدیک با محصولات MG6 و MG3آشنا شوند."

کد خبر 39853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha