کد خبر 39935
۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
فرایند تحویل بوگاتی گرند اسپورت Vitesse

پرشین خودرو: وقتی بوگاتی یکی از خودروهای خود را به یک مشتری تحویل می‌دهد، تمامی جنبه‌های احتیاطی لازم را در نظر می‌گیرد تا در پروسه‌ی تحویل، آسیبی به خودرو نرسد.

به گزارش «پرشین خودرو»، خوشبختانه اسپنسر برک، عکاس و متخصص بازاریابی در زمان تحویل این خودرو که به شکل بسیار زیبایی رنگ‌آمیزی شده بود، حضور داشت تا از آن عکس بگیرد. همانطور که در تصاویر هم مشاهده می‌کنید این خودرو با روکشی که منافذی برای عبور هوا دارد، دیده می‌شود.

فرایند تحویل بوگاتی گرند اسپورت Vitesse

اما شاید بپرسید که چرا این خودرو به منافذ هوا نیاز دارد؟ شاید به این خاطر که اگر قبل از برداشتن لایه‌‌های محافظتی خودرو روشن شد، منافذی برای ورود و خروج هوا وجود داشته باشد. همچنین چرخ‌های ماشین نیز با فوم و پارچه‌های محافظ، محافظت شده‌اند.محافظ سقف ماشین و پارچه‌های مخصوص محافظ در جعبه‌های جداگانه‌ای قرار داده شده‌اند.

فرایند تحویل بوگاتی گرند اسپورت Vitesse

وقتی لایه‌های محافظ بوگاتی کنار زده می‌شود، طرح رنگ‌بندی شگفت‌انگیز این خودرو نمایان می‌شود. رنگ قرمز با خط‌های مشکی روی آن در داخل ماشین نیز وجود دارد. طبق گفته‌های عکاس، فرآیند تحویل این خودرو، در مجموع ۲ ساعت طول کشید که یک تکنسین بوگاتی نیز از ابتدا تا انتها بر همه چیز نظارت می‌کرد.

فرایند تحویل بوگاتی گرند اسپورت Vitesse

به گزارش دنیای خودرو، بوگاتی Vitesse، حدود ۲,۲۵۰,۰۰۰ دلار قیمت دارد و قدرت موتور آن ۱۲۰۰ اسب بخار است.

کد خبر 39935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha