روشهای نوین تشخیص اصالت قطعه

پرشین خودرو: ارائه روشهای نوین تشخیص اصالت قطعات یدكی توسط سایپایدك، استقبال بازدید كنندگان از نهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو را در پی داشت.

به گزارش «پرشین خودرو»، در نهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو كه با حضور شركت‌های معتبر قطعه سازی ایران و 20 كشور جهان برگزار شد، ارائه روشهای نوین تشخیص اصالت قطعات یدكی از سوی سایپایدك یكی از مواردی بود كه موجب استقبال بازدید كنندگان و قطعه‌سازان قرار گرفت. معرفی سامانه پیامكی 50001813 برای ارسال باركد روی بسته‌بندی قطعات از جمله مواردی است كه مشتریان گروه سایپا می‌توانند با بكارگیری آنها از اصلی بودن قطعات یدكی اطمینان حاصل كنند. گفتنی است در میان شركت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در ایران، سایپایدك نخستین شركتی است كه در راستای گسترش سطح ارائه خدمات، توسعه كانال‌های ارتباطی با استفاده از فن آوری‌های نوین، صرفه‌جویی در زمان و هزینه و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الكترونیك، اقدام به طراحی و بهره‌برداری از سامانه ارسال پیامك برای تشخیص قطعات یدكی اصلی در بازار نموده است. همچنین مهندس نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز با حضور در این نمایشگاه از غرفه سایپایدك بازدید كرد و در جریان اقدامات انجام شده از سوی این شركت برای تامین قطعات یدكی با كیفیت و قیمت مناسب قرار گرفت. لازم به یادآوری است علاوه بر شركت‌های قطعه‌ساز ایرانی، كشورهای آلمان، ترکیه، ژاپن، ایتالیا، آرژانتین، هند، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، برزیل، بلژیک، چین، عربستان، تایوان، تایلند،کره جنوبی، بوسنی، هلند، سوئد و اتریش نیز آخرین دستاوردهای خود را در زمینه قطعات خودرو و لوازم جانبی به نمایش گذاشتند. گروه خودروسازی سایپا نیز با مشارکت بیش از 20 شرکت زیرمجموعه خود از جمله شرکت‌های سایپایدک، سازه گستر، مگاموتور، سایپا پرس، سایپا آذین، ایدکو پرس، پلاسکو کار، ایندامین، فنرسازی زر، رادیاتور ایران، شامخ، مهندسی بازرگانی خودرو (ستکو)، رینگ سایپا، سایپا شیشه و قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا که در زمینه‌های مختلف تولید قطعات و مجموعه‌های خودرویی فعالیت دارند، آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را به معرض نمایش گذاشت. بر اساس این گزارش در کنار نمایش دستاوردها و فناوری‌های شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا در صنعت قطعه‌سازی، نمایش 4 دستگاه خودرو ساخت داخل آریو، تیبا 2، وانت ریچ و وانت سایپا 151 از دیگر اقداماتی است که توسط گروه سایپا در نهمین نمایشگاه قطعات خودرو صورت گرفت.
کد خبر 39966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    ببخشید تکلیف قطعات بی کیفیت مصرفی که تولیدکنندگان داخلی با مواد اولیه درجه 3 چینی تولید میکنند و به خودرو سازان میفروشند چه میشود نفرمائید نیست که خیلی هم هست.