بسترن B50F گروه بهمن کلید سپاری شد

پرشین خودرو: طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران عامل گروه بهمن و اعضای هیات مدیره شرکت بهمن موتور و گروهی از مدیران شرکت خودرو سازی FAW چین و جمعی از نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن، نخستین سری از خودروهای سواری B50F شرکت بهمن موتور کلید سپاری شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، مدیرعامل شرکت بهمن موتور، ضمن تشکر از تلاش همکاران خود در این شرکت و همچنین همکاری همه جانبه شرکت خودروسازی FAW گفت: شرکت FAW اولین خودروساز کشور چین است که با 50 میلیارد دلار سرمایه در گردش و 120 هزار نفر نیروی انسانی یکی از قطب های اصلی خودروساز این کشور به شمار می رود. داوود زاده در ادامه افزود: این شرکت با خودروسازان برتر جهان از جمله فولکس واگن، مزدا، آئودی، جنرال موتورز و تویوتا همکاری داشته و محصولات مشترکی را تولید می کند. وی در ادامه به پروژه تولید خودرو آسا (B50F) اشاره کرد و افزود: این پروژه از بهمن ماه سال 92 آغاز شد و تولید آزمایشی آن در مهر ماه 93 کلید خورد و امروز در آبان ماه 93 شاهد ارائه این محصول به بازار هستیم. داوود زاده اظهار داشت: این خودرو مدل سال 2014 شرکت FAW بوده که با موتور 1800 سی سی سازگار با محیط زیست تولید می شود و قابلیت ارتقا به استاندارد یورو 5 را نیز دارا است. وی افزود: این خودرو مجهز به گیربکس تیپ ترونیک 6 سرعته ژاپنی است و در آن از بدنه پلت فرم مزدا 6 استفاده شده که طراحی ظاهری بدنه توسط شرکت ایتالیایی Ital design انجام شده است. مدیر عامل شرکت بهمن موتور گفت: خودرو آسا (B50F) مجهز به 4 ایربگ و سنسور دنده عقب، کروز کنترل و آپشن های به روز دیگر است. وی در ادامه افزود : این خودرو در کشور چین و در کلاس خود گران ترین خودرو بازار آن کشور به شمار می رود. وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری شرکت چینی FAW در سال آینده مدل های جدیدی به سبد محصولات شرکت بهمن موتور افزوده خواهند شد. مدیرعامل شرکت بهمن موتور افزود: در هفته گذشته پروژه وانت کارا به مرحله عرضه در بازار رسید که لازم است به این موضوع اشاره شود که این وانت 100% تولید داخل است و بالغ بر 300 قطعه آن طراحی و وارد چرخه تولید شده است. داوود زاده در ادامه اظهار داشت :این وانت از استقبال بسیار خوبی در بازار بر خوردار است و از هفته گذشته کارای 1.7 لیتری به بازارعرضه شده و این هفته نیز مدلدو کابین آن عرضه می شود و کارای 2.0 لیتری تا ماه آینده روانه بازار خواهد شد. لیو بائو شوآن، قائم مقام گروه FAW ضمن ابراز خرسندی و تشکر از مشتریان ایرانی برای انتخاب این محصول از به نتیجه رسیدن همکاری این دو مجموعه برای عرضه آسا در ایرن ابراز خرسندی کرد. داوود زاده در حاشیه این مراسم از عرضه یک خودرو سدان و یک کراس اوور از محصولات FAW در بازار ایران خبر داد.
کد خبر 40016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صالح ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    3 1
    باید به گروه بهمن تبریک گفت که از مونتاژ خودروهای ژاپنی به محصولات چینی رسیدن...عجب پیشترفت قابل ملاحظه اییییییییییی
  • ماهان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    4 2
    خودروی شاسی بلندی که سال دیگه گروه بهمن تولید میکنه فاوبسترن ایکس 80 هست که هم ازلحاظ امکانات و ظاهر و موتور فوق العاده است.اگه x80رو بهمن خوب قیمتگذاری کنه میتونه هه رقباروشکست بده.
  • عبدی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    3 2
    خلایق هر چه ... مثل اینکه خودروی فراری کلید سپاری کردند. آخه خودروی ... چینی مراسم داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • وحید سمیعی (امیرتیام) ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    8 0
    واقعا تو این رنج قیمت ماشینه خوبیه.
  • صالح ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    3 0
    طراحی اش فوق العاده است. جلوش شبیه مازراتی است و خیلی شیک
  • عزیز ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    5 0
    نوآوری نیست کهنه آوری است که خودروهای چینی با قیمت های سرسام‌آور که با قیمت کمتر ازاین میتوان بهترین خودرو درخارج خرید
  • رحیم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    0 0
    کلید اصلی از کجا خریداری کنیم