کد خبر 40030
۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳
تصاویر جاسوسی از سری جدید ۷ ب.ام.و

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش «پرشین خودرو»، خودروساز آلمانی بی.ام.دبلیو در حال تازه کردن سری پرفروش ۷ خود است و حالا جدیدترین تصاویر جاسوسی از این خودرو در اینترنت منتشر شده است تا ما به صورت کامل نسخه بروز شده لوکس این سری را شاهد باشیم.

Bmw-7-Series-Main
تصاویر جدید یک نمای عالی و خوب را از سبک طراحی جلوی خودرو که سیستم روشنایی و جلو پنجره را شامل می‌شود به نمایش گذاشته است که البته داستان بزرگ در مورد سری ۷ بی.ام.دبلیو این است که ما در این محصول لوکس تاکنون نشانی از فیبر کربن نیافته ایم که البته بی.ام.دبلیو اعلام کرده است با استفاده از مواد جدید و سبک، وزن این خودرو را در حدود ۶۰۰ پوند نسبت به نسل فعلی کاهش داده است.

BMW-7-Series-5
در ضمن خانواده جدیدی از موتورهای مدولار نیز برای اولین بار با سری ۷ بکار گرفته خواهند شد که یک موتور ۶ سیلندر خطی جدید است که به عنوان مدل استاندارد و پایه به کار گرفته خواهند شد که البته ممکن است یک گزینه قدرتمند V8 نیز در کنار موتور هیبریدی به کار گرفته شود.

BMW-7-Series-2
به گزارش خودروسازی، اگر چه هنوز هیچ اطلاع رسانی رسمی‌صورت نگرفته است ولی به احتمال فراوان شاهد رونمایی ار سری جدید ۷ در نمایشگاه خودرو دیترویت خواهیم بود.

کد خبر 40030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha