پرشین خودرو: بسیاری از افرادی که به نگهداری حیوانات خانگی به‌خصوص گربه ها علاقه دارند به سراغ گربه ها و نژادهایی می‌روند که چهره با نمکی داشه باشند. اما گربه مورد نظر ما که نامش Grumpy Cat یا به اصطلاح " گربه اخمالو" است چهره ای اخمو و بدخلق دارد!

به گزارش «پرشین خودرو»،  نکته جالب اینجا است که همین چهره اخمو و بد اخلاق باعث شده تا تاباتا باندسن صاحب این گربه اهل آریزونا به ثروت زیادی دست پیدا کند.

 تنها در عرض 2 سال این گربه با چهره بد اخلاق که نام اصلیش Tardar Sauce است توانسته چیزی در حدود 99.5 میلیون دلار برای صاحبش سود آوری داشته باشد! درآمدهای این گربه دوست داشتنی از را ه فروش محصولات و شرکت در قیلم ها و پروژه های سینمایی بدست آمده است.

صاحب این گربه که در حال حاضر از برخی ستاره‌های سینمایی نیز مشهور تر است در مصاحبه ای اعلام کرده که هیچ گاه تصور آن را نیز نمی‌کرده است که بتواند به کم گربه خود به چنین درآمد بالایی برسد.

وی اظهار کرده بود: هنگامی‌که برای اولین بار تصاویر گربه اخمالو را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده از پتانسیل چهره گربه خود باخبر شده و شغلی قبلی خود را که پیشخدمتی در رستوران بوده ترک کرده و تمام‌وقت خود را برای گربه خود گذاشته است.

گربه اخمالو با درآمد 100 میلیون دلاری!

درآمد گربه اخمالو در سال گذشته از برخی از سوپراستارهای هالیوود نیز بیشتر بوده است. حتی کریستین رونالدو به عنوان یکی از موفق‌ترین و پردرآمدترین بازیکنان فوتبال در دنیا نیز در سال گذشته 42 میلیون دلار درآمد داشته که همچنان از درآمد گربه اخمالو کمتر است.

چهره بد اخلاق و حالت دهان این گربه به دلیل مشکل ژنتیکی بوده است که در حین تولد برای این گربه به وجود آمده است. گربه اخمالو در حال حاضر در اکانت اینستاگرام خود 550 هزار طرفدار داشته و 225 هزار نفر نیز اکانت توئیتر آن را دنبال می‌کنند.

علاوه بر حضور در برنامه‌های تلویزیونی و شرکت در مسابقات مختلف، محصولات گربه اخمالو نیز فروش خوبی در این 2 سال داشته و بخشی زیادی از درآمد صاحب این گربه را به خود اختصاص داده. لباس ها و تی شرت ها با نام و عکس گربه اخمالو و حتی خط تولید قهوه با نام Grumppuccino برخی از این محصولات هستند.

گربه اخمالو با درآمد 100 میلیون دلاری!

سال گذشته محبوبیت گربه اخمالو به حدی رسید که نشریه‌های وال استریت ژورنال و مجله نیویورک عکس آن را بر روی جلد خود چاپ کردند. یک فیلم سینمایی با عنوان " گربه اخمالو و بدترین کریسمس" قرار است در تعطیلات کریسمس بر روی پرده سینماهای برود!

گربه اخمالو با درآمد 100 میلیون دلاری!

کد خبر 40490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha