ایران قابلیت تردد برای 40 میلیون خودرو را دارد

پرشین خودرو: هم اکنون 13 میلیون خودرو در کشور تردد دارد که تا سه برابر این رقم ظرفیت تردد برای خودروهای جدید وجود دارد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، حسن عموزاده رئیس ستاد عالی فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا، با بیان این مطلب گفت: در سیاست گذاری های جدید گروه خودروسازی سایپا ساز و کار جدید افزایش درآمدهای نمایندگان تعریف شده و در سال جاری اجرا خواهد شد. وی که در دومین همایش بین المللی نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا سخن می گفت، اظهار داشت: طی سالهای گذشته در حوزه فروش عمده ترین حوزه درآمدی نمایندگان، در بخش کمیسیون فروش و گارانتی بوده، اما در حال حاضر با توجه کاهش مراجعات مشتریان به نمایندگی ها ضروری است روش های جدیدی برای افزایش درآمدهای آنان پیاده شود. عموزاده با بیان اینکه نمایندگان حضور در انجمن های صنفی را جدی بگیرند، تاکید کرد: گروه سایپا مصمم است تا در آینده نزدیک بسیاری از اختیارات خود را به نمایندگان تفویض کند و این مسیر را از طریق انجمن های صنفی نمایندگی های گروه در استانها دنبال خواهد کرد. مدیرعامل سایپایدک افزود: بسیاری از فعالیت هایی که جنبه مالی و حقوقی کمرنگ تری دارند از طریق نمایندگان و انجمن های صنفی دنبال خواهد شد و در پی آن با تشکیل شرکت های تعاونی در کنار انجمن های صنفی استانها بسیاری از فعالیت های بازرگانی در حوزه قطعات و تامین به آنان تفویض خواهد شد. وی اضافه کرد: تحولات چشمگیری پیش روی این شرکت خواهد بود و شرکت های تابعه نیز رویکردهای جدیدی خواهند داشت که در این مسیر امداد خودرو سایپا سریع تر و جلوتر از دیگر شرکت ها حرکت می کند. رئیس ستاد فروش و خدمات پس از فروش سایپا با بیان اینکه ماموریت سایپا یدک و امداد خودرو تدوین بسته های خدمتی جدید است، متذکر شد: در بسته های خدمتی سایپا هدف گذاری اصلی افزایش سطح درآمد نمایندگی ها و ایجاد رفاه بیشتر برای مشتریان است و تلاش می شود تمام این فعالیت ها از طریق انجمن های صنفی دنبال شود. عموزاده بیان کرد: تدابیر دیگری نیز برای حضور نمایندگی ها در فعالیت های اقتصادی گروه خودروسازی سایپا اتخاذ شده که از طریق ایجاد شرکت های جدید توسط نمایندگی ها و همچنین واگذاری سهام برخی از شرکت های تابعه به نمایندگی ها دنبال خواهد شد. وی ادامه داد: در کسب و کارهای جدید منطق بسته های خدمتی است که با مشارکت شرکت های تابعه گروه خودروسازی سایپا تدوین می شود و با فروش آن از طریق نمایندگی ها درآمد آنها نیز افزایش خواهد یافت. مدیرعامل سایپایدک با بیان اینکه سیاست ما این است که در آینده توسط نمایندگی ها درآمدزایی داشته باشیم افزود: در حال حاضر 13 میلیون خودرو در کشور تردد می کند که دستکم پنج میلیون دستگاه آن این خودروها متعلق به گروه سایپا است . وی با بیان اینکه نباید فقط به افزایش از محل خودروهای دوره گارانتی بسنده کرد، اظهار کرد: وجود این تعداد خودرو پتانسیل بالقوه ای است که می توان از این طریق درآمدهای جدیدی را حاصل کرد. عموزاده اضافه کرد: در سال گذشته سایپا یدک 146میلیارد تومان در بخش خدمات پس از فروش هزینه کرده که از این میزان 50میلیارد تومان مربوط به فروش قطعات بوده است. مدیرعامل سایپا یدک در پایان با بیان اینکه بازرگانی قطعه نیز باید در قالب بسته های خدمتی صورت گیرد خاطرنشان کرد: نمایندگان گروه سایپا هم اکنون در یک دوره طلایی قرار دارند و بادید تلاش کنند از فرصت هایی که برای آنان در گروه سایپا ایجاد شده نهایت بهره برداری را داشته باشند.
کد خبر 4054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیروز ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 0
    عجب،اما جیب بعضی ها قابلیت پر شدن را ندارد حتی به قیمت راهبندانهای چند ساعته! راستی راه سازی به عهده کیست؟خیالمان حسابی راحت شد که کارشناس و نظریه پرداز کم نداریم.
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 0
    يعني تا 40 ميليون مي خواين پرايد بفروشين؟؟انبار بشن روهم الودگي ترافيك و خيابان ها قفل بشه؟كسته ها تلفات كه چي شما سود كني ؟حالا امدي 40 ميليون پرايد ساختي در كجاي صنعت خودروسازي سال 2011 ميلادي يا 2012 با اين همه پيشرفت قرار مي گيري؟و اضافه بر اينكه اقا اين ماشين داره مردم رو ميكشه قاتله به چه بهايي؟
  • کریمی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 0
    واقعا؟ همش هم با پراید حتما دیگه، بنز، بی.ام.و، تویوتا، فولکس و بقیه هم که حتما حق ندارن بیان تو کشور
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 0
    اگر راست ميگيد بگيد قابليت رقابت با تعرفه صفردصد رو كي پيدا مي كنيد؟
  • قلمراد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    0 0
    خداوکیلی سالی چه خدماتی اضافه کردین تا حالا که در نوبه خود شاهکار بوده من هر چی فکر می کنم هیچ تفاوتی با قبل نمی بینم چرا؟