کد خبر 40555
۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
جایزه طلایی MG در جوایز طراحی لندن

پرشین خودرو: ام جی جایزه طلایی را برای طراحی مفهومی خودروی MG3 به دست آورد.

به گزارش «پرشین خودرو»، این جایزه توسط مارک برگین، موسس و مدیرعامل دیزاین100 در جوایز بسیار معتبر طراحی لندن اعلام شد.MG نمونه ای مفهومی برای شخصی سازی مدل موفق MG3 را در سوپربرندز که بخشی از فستیوال طراحی لندن بود ارائه کرد. در این فستیوال بیش از 280 شرکت از 29 کشور استعداد طراحی خود را به نمایش گذاشتند.این طرح مفهومی توسط لوئیز توربرن 24 ساله که در MG طراح داخلی و رنگ است ایجاد شده بود. وی از موضوع پایان نامه اش درباره طراحی منسوجات آینده برای این طرح الهام گرفته بود.
در کنار این مدل مفهومی MG سه طرح برای شخصی سازی MG3 نیز ارائه کرده است که توسط خانم توربرن و همکارانش در مرکز طراحی بریتانیای ام جی و بر اساس آخرین مد در انگلیس طراحی شده است.

خانم توربرن در این رویداد گفت: "بسیار خوشحالم که این فرصت را داشتم که با MG از کلکسیون فارغ التحصیلی خود به طور خاصی استفاده کنم و این طرح را توسعه دهم و به دیدگاه خودم درباره آینده شخصی سازی اتومبیل ها در آینده بپردازم. مردم هر روز بیشتر از دیروز به شخصی سازی اتومبیل های کوچکی مثل MG3 رو می آورند تا خودروشان را با شخصیت خود هماهنگ سازند، همانطور که دکوراسیون خانه خود یا لباس هایشان را بر حسب سلیقه شان انتخاب می کنند. با توجه به اینکه لباس و جواهرات چطور برای ابراز شخصیت افراد مورد استفاده می گیرد، می خواستم همین روند را در صنعت خودرو پیاده کنم."

مارتین یولاریک، مدیر مرکز طراحی بریتانیای ام جی بیان کرد: "  شخصی سازی وسایل نقلیه به طور سنتی فرآیندی مردانه بوده است ولی با توجه به اینکه زنان بیش از نیمی از خریداران این بخش از بازار را تشکیل می دهند، ما می خواستیم آینده را از چشم انداز زنان ببینیم. به همین علت لوئیز توربرن بدون دخالت طراحان مرد در این پروژه اختیار کامل داشت  تا بتواند دیدگاه خود درباره شخصی سازی خودرو را توسعه دهد. نتیجه این کار بسیار از سوابق تاریخی در این حوزه متفاوت است و ما از این مدل مفهومی، فرآیند و طرح های جدیدی که برای فروش عرضه شده اند بسیار خشنودیم."

خودرو MG3 به تازگی از طرف سایت اتوکار یکی از 50 خودروی برتری که در حال حاضر به فروش می رسند انتخاب شده است و در بین مدل هایی از برندهای مشهوری چون استون مارتین، فراری و پورشه با جایگاهی بالاتر از خودروهایی چون آئودی TT و واکسهال VXR8 قرار گرفته است.

کد خبر 40555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha