کد خبر 40681
۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵

پرشین خودرو: برخی از ستاره‌های دنیای موسیقی و سینما به طرزی ماهرانه از زیر بار ازدواج شانه خالی کرده‌اند؛ چه از ترس به دام افتادن دوباره و چه برای پرهیز از کاری بیهوده و "غیر ضروری" به قول خود البته این نکته قابل ذکر است به دلیل تعهدات سخت به خصوص از نوع مالی که با ازدواج متوجه طرفین می شود آن ها ترجیح می دهند که همچنان مجرد بمانند.

به گزارش «پرشین خودرو»، حال با معروف‌ترین این مجرد آشنا شوید:

لئوناردو دی‌کاپریو اگرچه همیشه مدل‌های مختلف را یکی پس از دیگری در کنار خود دارد، اما تا کنون به فکر ازدواج نیفتاده است. تا اینجا هربار که شایعه ازدواج او بر سر زبان‌ها افتاده، او بلافاصله رابطه اش را به هم زده است.
 

مشهورترین مجردهای دنیا (+عکس)



اوا مندس، بازیگر و مدل آمریکایی، ازدواج کردن را کاری " قدیمی" می‌داند. او از اواخر سال ۲۰۱۱ رابطه ای را با رایان گاسلینگ آغاز کرد. این دو در سپتامبر امسال، بدون ازدواج صاحب یک دختر شدند.

مشهورترین مجردهای دنیا (+عکس)



جان کیوزاک، هنرپیشه آمریکایی، نظر قاطعی در مورد ازدواج دارد: «ازدواج به معنای پایان دنیا نیست. اما من قطعا می‌توانم بدون ازدواج کردن هم می‌توانم زندگی کنم.»

مشهورترین مجردهای دنیا (+عکس)


ال پاچینو‌، هنرپیشه مشهور هالیوود، ۷۱ سال دارد اما به طرز ماهرانه‌ای توانسته در تمام این سال‌ها از زیر ازدواج شانه خالی کند. او احتمالا در وضعیتی به سر می‌برد که بسیاری از مردان هم‌قطارش آرزوی آن را دارند: یک عمر زندگی بدون دغدغه‌های تأهل و همسری با درخواست‌های گران قیمت.

مشهورترین مجردهای دنیا (+عکس)


انریکه ایگلسیاس، خواننده ۳۶ اسپانیایی، بر این باور است که ازدواج کردن کاری "غیرضروری و نا لازم"! است.

مشهورترین مجردهای دنیا (+عکس)


هیو گرانت، هنرپیشه بریتانیایی، پس از یک رابطه طولانی با لیز هرلی در دهه ۹۰ میلادی و یک نامزدی نافرجام با جمینا خان، همچنان در دوران تجرد به سر می‌برد. او در زندگی شخصی‌اش قصد تن دادن به ازدواج ندارد.

مشهورترین مجردهای دنیا (+عکس)


دیانه یا دایان کروگر، هنرپیشه آلمانی، اعتقادی به ازدواج ندارد. او پیش‌تر با گیوم کنه، هنرپیشه فرانسوی ازدواج کرده بود که پس از پنج سال به جدایی انجامید. او از سال ۲۰۰۶ تا کنون با جاشوا جکسون، هنرپیشه کانادایی، رابطه دارد.

مشهورترین مجردهای دنیا (+عکس)


پس از یک ازدواج کوتاه مدت در ۲۰ سالگی، جانی دپ دیگر هرگز تن به ازدواج نداد. این هنرپیشه محبوب آمریکایی از آن زمان تا کنون چندین رابطه را پشت سر گذاشته از جمله با ونسا پارادی، خواننده فرانسوی که حاصل آن دو فرزند مشترک بوده است. در حال حاضر جانی دپ با امبر هرد، هنرپیشه ۲۳ ساله نامزد کرده است. این دو اما هنوز هیچ تاریخی را برای مراسم ازدواج مشخص نکرده‌اند.

مشهورترین مجردهای دنیا (+عکس)


کامرون دیاز زیاد با ازدواج میانه‌ای ندارد. این هنرپیشه ۴۲ ساله آمریکایی، در تمام این سال‌ها هیچ‌گاه رابطه جدی نداشته است.

مشهورترین مجردهای دنیا (+عکس)


تایرا بنکس، مدل آمریکایی، ثروتمند و محبوب است، اما ازدواج جزو کارهایی نیست که او چندان مایل به انجام دادنش باشد. او سال‌هاست که از زندگی‌اش بدون داشتن یک شریک لذت می‌برد.

مشهورترین مجردهای دنیا (+عکس)


گلدی هاون از ۲۵ سال پیش تا کنون زندگی خوشی را در کنار کرت راسل، بدون آنکه ازدواج کرده باشد، پشت سر گذاشته است؛ وضعیتی که او البته قصد دارد همچنان در آن به سر ببرد. هاون پیش‌تر دو بار ازدواج کرده که به جدایی منجر شدند. این زوج آمریکایی دارای یک فرزند مشترک هستند.

مشهورترین مجردهای دنیا (+عکس)

 

کد خبر 40681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha