کد خبر 41033
۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
محبوبترین شاسی بلند آمریکا+تصاویر

پرشین خودرو: تازه ترین عضو خانواده پرفروش ترین خودرو آمریکا طی بازه زمانی32 ساله به زودی وارد بازار می شود. فورد F-150 با 600 اسب بخار برای بسیاری از مردم آمریکا بیشتر از آنکه یک خودرو باشد، کامیونی کاربردی است.

به گزارش «پرشین خودرو»،تقریبا همه آنهایی که صنعت خودرو در آمریکا و علاقه مردم این کشور به مدل های مختلف را دنبال می کنند این نکته را قبول دارند که F-150 بازتولید موفقیت آمیز یکی از محبوب ترین سری خودروهای تولید شده در تاریخ این کشور است.

ساختار سرسختانه همراه با قابلیتهای هوشمندانه این خودرو را به نماد کامیونهای کوچک آینده نیز تبدیل کرده است.

این خودرو تازه ترین عضو خانواده سری محصولات F شرکت فورد است که برای 37 سال متوالی پرفروش ترین شاسی بلند کامیونتی آمریکا و پرفروش ترین خودروی این کشور برای 32 سال بوده است.

در ساخت این خودرو از مستحکم ترین فولادها استفاده شده تا نه تنها استحکام آن بالا باشد بلکه وزن کلی خودرو چندان قابل توجه نباشد.

مهندسان فورد از نوعی آلیاژ مورد استفاده در ساخت سیستم های فضایی در قسمتهای مختلف بدنه این خودرو بهره گرفته اند تا اعتبار بیشتری به محصول جدید این شرکت ببخشند.

به گزارش مهر، نکته جالب توجه نحوه آزمایش این خودرو است. فورد برای اینکه خیالش از هر بابت راحت باشد از علاقمندان به این خودرو خواسته تا با حضور در تأسیسات ویژه آزمایش محصولات این شرکت سوار بر آن شده و هرچقدر که می خواهند F-150 رانندگی کنند، آزمونی که ممکن است مجموعا تا 16 میلیون کیلومتر هم به طول انجامد! فورد این نوع آزمایش ها را "شکنجه" عنوان کرده است.

همچنین این محصول جدید در شرایط مختلف دمایی، از منهای 20 تا 120 درجه فارنهایت مورد آزمایش قرار می گیرد تا رفتار خودرو در سخت ترین شرایط جوی نیز قابل پیش بینی باشد.

از جالب ترین نوآوری های این خودرو می توان به دوربین بدنه آن اشاره کرد. نصب دوربین 360 درجه در بدنه خودرو این امکان را به راننده می دهد تا اشراف کاملی به محیط اطراف داشته باشد.

این خودرو با موتوری به گنجایش 5 لیتر از نوع 6 سیلندر بوده و از توان قابل توجه 600 اسب بخاری نیز برخوردار است.

 

کد خبر 41033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha