کد خبر 4108
۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۳
علت اصلی تصادفات جاده‌ای مشخص شد

پرشین خودرو: معاون عملیات پلیس‌ راه کشور گفت: در 24 ساعت گذشته 37درصد از تصادفات جاده ای منجر به واژگونی وسیله نقلیه شده است.

به گزارش«پرشین خودرو» به نقل از واحد مرکزی خبر، پرویز سیاح البرزی، به مهمترین علل تصادفات جاده ای در این مدت اشاره کرد و گفت: 27درصد تصادفات به علت بی توجهی به جلو، 23درصد به علت تخطی از سرعت مطمئنه، 17درصد به علت انحراف به چپ و 8 درصد نیز به علت خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ داده است. وی افزود: علت 25درصد از تصادفات جاده ای نیز دیگر عوامل گزارش شده است. البرزی گفت: همچنین در 24 ساعت گذشته 9درصد از تصادفات جاده ای برخورد وسائل نقلیه با عابران پیاده گزارش شده است. وی در ادامه به مهمترین تصادف جاده ای در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: در استان خراسان رضوی کیلومتر 15 محور مشهد- فریمان ساعت 13و 10 دقیقه یک دستگاه خودرو وانت پیکان با یک دستگاه موتورسیکلت تصادف کرده است. معاون عملیات پلیس‌ راه کشور گفت: علت این حادثه انحراف به چپ خودرو پیکان وانت گزارش شده است که بر اثر این حادثه سه نفر فوت کرده اند و یک نفر نیز مجروح شده است. وی افزود: همچنین در استان یزد محور اردکان - نایین فرعی نصرآباد ساعت 18 و 45 دقیقه یک دستگاه خودرو پراید به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه واژگون شده است. البرزی گفت: در این حادثه نیز یک نفر فوت کرد و چهار نفر زخمی شدند.
کد خبر 4108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
    0 0
    توجیح غیر قابل قبولیه برای کوتاهیا و چشم پوشی ها در برابر خودروسازاناتان همین خودروهای داخل را شما در جاده های المان حرکت بدهید شاهد همین میزان کشتار خواهید بود ولی اگر خودروهای المانی با ان ایمنی و رعایت اصول در جاده های ایران حرکت کنند تلفات جاده ما هم حداقل 70درصد کمتر می شود