کد خبر 41084
۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
جذاب‌ترین خودروهای 2015+تصاویر

پرشین خودرو: خودروسازان پس از فروش قوی خودروهای سواری و پیکاپ که در سال 2014 داشتند، موجی از مدل‌های جدید را برای جذاب خریداران در سال 2015 آماده می‌کنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، پایگاه اینترنتی دیترویت فری پرس به معرفی خودروهایی پرداخته که انتظار می‌رود تا 12 ماه آینده روانه بازار شوند:

آکورا ان اس ایکس:

این سوپر خودروی هیبریدی چهار چرخ متحرک دائم که در آمریکا طراحی، ساخته و تولید شده است، در قلب برنامه آکورا برای تبدیل شدن به یک برند لوکس پیشتاز قرار دارد. ان اس ایکس دو صندلی یکی از مدل‌هایی است که علاقمندان نمایشگاه خودروی بین المللی آمریکای شمالی در دیترویت مشتاقانه منتظر مشاهده آن هستند.

مهندسان هوندا برای این خودرو که در تعداد اندک به فروش گذاشته خواهد شد، موتورهای برقی جداگانه ای برای هر یک از چرخهای جلو و یک موتور وسط هیبریدی برقی بنزینی تدارک دیده اند تا یک بار دیگر کارایی، فناوری و هیجان را با نام این برند پیوند بزنند.

کادیلاک اس آر ایکس:

کراس اوور اس آر ایکس زمانیکه از سوی کادیلاک معرفی شد، با موفقیت فوری روبرو شد اما با قدیمی شدن این زیبای پنج صندلی، کادیلاک نیاز را برای معرفی مدل جدیدی با جدیدترین امکانات و اقتصاد سوخت بهبود یافته احساس کرد تا از بازار داغ شاسی بلندها بی‌بهره نماند.

جانشین اس آر ایکس نام جدیدی خواهد داشت زیرا کادیلاک هم مانند بی ام و و آئودی به دنبال استفاده از نام‌هایی است که ترکیبی از حروف و اعداد هستند.

شورولت کروز:

بهترین خودروی کوچکی بوده که تاکنون شورولت ساخته است. امکانات و اقتصاد سوخت کروز جدید، این مدل را نماینده مناسب این برند برای رقابت با بهترین‌های خودروسازان ژاپن، کره و آلمان ساخته است.

جنرال موتورز به اندازه ای به کروز اهمیت داده که ماری باررا، مدیرعامل کنونی و مسئول توسعه محصول وقت این شرکت، عرضه این خودرو را یک سال عقب انداخت تا مطمئن شود اشتباهاتی که در بازطراحی سدان متوسط مالیبو مشاهده شد، در آن تکرار نخواهد شد. نتیجه آن فضای داخلی جا دارتر و بهبودهای دیگر در این سدان بوده که پاییز آینده روانه بازار می‌شود.

هوندا اچ آر-وی:

این مدل که هوندا با آن وارد بازار شاسی بلند ساب کامپکت شده است، با ظاهر شیک و موتور بزرگ‌تر می‌تواند خریداران جدیدی را برای این برند جذب کند.

اقتصاد سوخت، قیمت و امکانات برای اچ آر-وی کلیدی خواهد بود.

هیوندای تاکسون:

شاسی بلند کوچک‌تر هیوندای در سال 2015 اندکی بزرگ‌تر خواهد شد تا فضا را برای یک کراس اوور ساب کامپکت آینده باز کند. در نتیجه اندازه این خودرو به سانتافه نزدیک‌تر خواهد شد.

جگوار ایکس ای:

نخستین سدان کامپکت، برند انگلیسی جگوار را وارد رقابت مستقیم با سدان‌های اسپورتی مانند سری 3 بی ام و و ATS کادیلاک می‌کند. این بازار دشواری خواهد بود اما موفقیت در آن برای برنامه رشد جهانی جگوار بااهمیت خواهد بود.

انتظار می‌رود عرضه یک مدل چهار چرخ متحرک دائم به این منظور کمک کند.

جیپ رینیگید:

این مدل با هدف فروش در اروپا، چین و مناطق دیگر طراحی شده است و احتمال موفقیتش در آمریکا معلوم نیست اما تا حدود زیادی به این بستگی دارد که رینیگید بتواند وعده‌های فیات کرایسلر در مورد قابلیت‌های خارج از جاده را عملی کند.

لکسوس آر ایکس:

مانند اس آر ایکس کادیلاک یکی از شاسی بلندهای لوکس متوسط پنج صندلی قدیمی‌تر در بازار و همچنین پرفروش‌ترین در این بخش و خودرویی است که خودروسازان دیگر خود را آماده رقابت با آن می‌کنند.

انتظار می‌رود این مدل با امکانات پیشرفته و فضای داخلی لوکس رقیبانش را عقب بزند.

لینکولن ام کی ایکس:

برند لوکس فورد در سایه استقبال گرم از شاسی بلند ام کی سی قرار دارد که در سال 2014 عرضه کرد از این رو ام کی ایکس باید تاثیر قابل ملاحظه ای بر جای بگذارد تا این موفقیت را حفظ کند و بتواند با جانشین‌های اس آر ایکس و آر ایکس رقابت کند.

مزدا ام ایکس-5:

مزدا ممکن است بدون رودستر کوچک قابل استطاعت معروف به میاتا وجود داشته باشد اما ادعایش مبنی بر اینکه برندی برای علاقمندان است، درست به نظر نمی‌رسد. با اینهمه انتظار می‌رود ام ایکس -5 این برند و مدل‌های آن را تحت تاثیر قرار دهد.

نیسان تایتان:

نیسان نخستین خودروساز ژاپنی بود که یک پیکاپ بزرگ ساخت اما تایتان هرگز اهداف فروش را برآورده نکرد. نیسان در یک وهله توسعه تایتان را رها کرد تا از پیکاپی استفاده کند که توسط برند رام کرایسلر طراحی شده بود اما وقتی توافق دو شرکت پایان گرفت، نیسان تلاشهایش را دو برابر کرده و تایتان 2016 را طراحی کرد که در نمایشگاه خودروی بین المللی آمریکای شمالی در دیترویت به نمایش درخواهد آمد.

تایتان جدید داشتن قابلیت‌های جدید و موتور قدرتمند و بهینه پنج لیتری V8 را وعده می‌دهد.

تویوتا تاکوما:

پیکاپ تاکومای متوسط یکی از مدل‌های اصلی تویوتا پس از کمری یا کورولا است. مدل 2016 تاکوما که قرار است در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی شود، با رقابت شدید از سوی پیکاپ های متوسط شورولت کلرادو و جی ام سی کانیون روبرو خواهد بود.

ولوو ایکس سی 90:

این مدل وقتی برای اولین بار عرضه شد، یکی از محبوب‌ترین شاسی بلندهای اروپایی بود اما زمان زیادی در بازار بود و چندان به‌روز نشد.

توسعه محصول ولوو زمانیکه فورد این برند سوئدی را در دوران بحران مالی جهانی به یک شرکت چینی فروخت، کند شد اما این شرکت مجددا روی پای خود ایستاده است و ایکس سی 90 کلید جذب مجدد خریداران خانوادگی است که مشتری اصلی ولوو هستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 41084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha