کد خبر 41405
۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸
 مورد مهمی‌که در CES2015 می بینیم

پرشین خودرو: نمایشگاه مصرف کنندگان لاس وگاس تا چندی دیگر شروع به کار خواهد نمود و شرکت های خودروسازی نقشه های بسیاری برای این نمایشگاه در سر دارند که به معرفی مهمترین آنان می پردازیم.

به گزارش «پرشین خودرو»، نمایشگاه مصرف کنندگان لس آنجلس در لاس وگاس نخستین جایی است که خودروسازان می‌توانند محصولات و فناوری‌های خود را در پیش روی علاقمندان قرار دهند و حالا ما نگاهی سریع بر آنچه در این نمایشگاه از سوی خودروسازان عرضه خواهد شد می‌اندازیم.

mercedes-teaser_edited-1


مدل مفهومی‌خودمختار از سوی مرسدس بنز
یکی از بزرگترین رونمایی‌های در نمایشگاه مصرف کنندگان مدل مفهومی‌خودمختار از سوی مرسدس بنز خواهد بود که به خصوص Dieter Zetsche یک سخنرانی در روز افتتاحیه به عمل آورده تا فناوری خودرو خودمختار را در قالب فناوری مرسدس بنز در پیش روی بازدید کنندگان قرار بدهند.
تصاویر کمی‌از این مدل مفهومی‌تاکنون منتشر شده است و مرسدس نیز هیچ گونه اطلاعات فنی در مورد این مدل منتشر نکرده است و باید منتظر ۵ ژانویه برای کسب اطلاعات بیشتر بمانیم.


Der neue Audi Q7 wurde um 325 Kilogramm leichter im Vergleich zum Vorgaenger/Ingolstadt, 22.Dezember 2014


سیستم جدید کنترل آئودی Q7  به همراه  فناوری لیزر ماتریس
خودروساز آلمانی ائودی علاقه خاصی دارد که تکه‌های کوچک از فناوری‌های انحصاری خود را به صورت تدریجی رونمایی کند و بنابراین امسال از فناوری آینده در قالب مدل شاسی بلند Q7 رونمایی خواهد کرد که یک سیستم کنترل جدید را رونمایی خواهد کرد.
علاوه بر مدل Q7با فناوری بالا، تکنولوژی لیزرماتریس نیز به نمایش درخواهد آمد که کل جاده را با دقت و کیفیت بالا در پیش روی راننده قرار می‌دهد.


 

bmw-i3

سیستم دستیار پارکینگ جدید بی.ام.دبلیو به همراه سیستم نوررسانی هوشمند
سیستم نوررسانی بی.ام.دبلیو در حال حاضر به یک سمبل بی.ام.دبلیو برای شناسایی محصولات این شرکت درامده است و این شرکت قصد دارد در CES2015 از سیستم جدید نوررسانی خود رونمایی کند که به صورت هوشمند است که قابلیت تطبیق خود با شرایط بیرونی و از جمله ترافیک را دارد که این امر با کمک سنسورها و دوربین‌های سازگار امکان پذیر شده است.
علاوه بر این برند آلمانی از OLED جدید نیز رونمایی کرده است که برق و نیروی کمتری را نسبت به LED‌های سنتی و امروزی مصرف می‌کنند.
در ضمن در کنار رونمایی از فناوری‌های بکار رفته در i8 این شرکت از خودرو پژوهشی i3 که با یک سیستم جدید ۳۶۰ درجه قابلیت توانایی پارک در یک مجتمع و یا پارکینگ چند طبقه را دارد.


QNX-Blur


QNX 2015 Technology Concept Car
به هر حال لاس وگاس یکی زا بهترین محل‌ها برای رونمایی از جدیدترین سیستم‌های درون خودرویی است و تنها اطلاعات ما در مورد یک خودرو که از جدیدترین فناوری‌ها و سیستم‌های همراه بهره می‌برد تنها در حد یک عکس تار است و باید تا CES2015 صبر کنیم.


FordSYNC3_05_HR


Ford Sync 3
فورد چندی پیش اعلام کرد که دیگر سیستم MyFord Touchدرون خودرویی MyFord Touch را توسعه نمی‌دهد و از آنجایی که این سیستم منتقد و شکایات فراوانی داشت برند امریکایی از سیستم جدید درون خودرویی Ford SYNC 3 رونمایی خواهد کرد که برای نمایش و آزمایش رایگان در CES2015 در دسترس خواهد بود و طبق اخبار دارای فناوری‌های جدید و منحصر به فردی نیز است.
در ضمن فورد کارگاه‌هایی در مورد فناوری‌های اتصال خودرو و کنترل انان از راه دور و فناوری سبز نیز برگزار خواهد کرد.


Android Auto integration on Hyundai's new Display Audio system


Hyundai Display Audio
خودروساز کره ای هیوندای از فناوری جدید سیستم‌های درون خودرویی در لاسوگاس رونمایی خواهد کرد که در مدل‌های منتخب ۲۰۱۶ در دسترس خریداران خواهد بود که این سیستم جدید دارای توانایی حمایت از CarPlay اپل و سیستم Android Auto گوگل است تا بدین ترتیب با بیشتر گوشی‌های هوشمند در بازار منطبق باشند.
علاوه بر این، این شرکت برخی چیزهای مانند پخشی cdو یا سیستم راه یاب را کنار خواهد گذاشت چون با گوشی‌های هوشمند دیگر شما نیازی به این عوامل دست و پاگیر ندارید.

منبع: خودروسازی

کد خبر 41405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha