کد خبر 4158
۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۳
رویکرد جدید مدیرعامل ایران خودرو

پرشین خودرو: "عبدالله بابایی مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو" با حضور در قائم مقامی معاونت فروش و بازاریابی، هدایت بخش عمده ای از واحد فروش این شرکت خودروسازی را بر عهده گرفت.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از موج، این خبر در ابتدا شاید کمی تعجب برانگیز و غیر مرتبط با حوزه اطلاع رسانی نشان داده شود اما باید برای درک عمق آن کنکاش بیشتری کرد. با گذشت بیش از دو سال از مدیریت "جواد نجم الدین" بر گروه صنعتی ایران خودرو کم و بیش با نحوه انتصاب ها در بزرگترین خودروسازی خاورمیانه آشنا شده ایم و بیراه نیست اگر بگوییم که "مدیرعامل فعلی ایران خودرو" بی دلیل و بدون پشتوانه برای کسی حکم نمی زند. حکم جدید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آن نظر جالب است که دو سال پیش "عبدالله بابایی" را از بخش فروش و خدمات پس از فروش به ارتباطات ایران خودرو آورد و پس از یک دوره حضور دو ساله در این بخش و آشنایی با کم و کیف فعالیت ها، حال که اسب سرکش ارتباطات را رام کرده است مسئولیت فروش و بازاریابی را بر عهده اش می گذارد تا یا یک تیر دو نشان مهم و تاثیرگذار در روند فعالیت های ایران خودرو را نشانه رود. به طور حتم "نجم الدین" که با زیرکی خاصی از تیم تحت مدیریت خود نهایت استفاده را می برد با استفاده از "بابایی" در بخش فروش و بازاریابی" صرفا به دنبال افزایش فروش و یا سایر امور عادی در این بخش نیست بلکه می داند در سال جاری به غیر از فروش محصول، باید بازاریابی و مشتری مداری در فروش را بیش از گذشته پیاده کند و چه کسی بهتر از مدیر ارتباطات خود که هم دارای سابقه مطلوب در این بخش می باشد و هم به امور اطلاع رسانی و ارتباطات داخلی و بین المللی مسلط شده است. حال باید دید "بابایی" که زمانی هدایت شرکت گسترش خدمات پارس خودرو(ارائه دهنده خدمات پس از فروش پارس خودرو) و در برهه ای دیگر قائم مقام فروش و بازاریابی پارس خودرو بوده است با چه استراتژی و برنامه ای به میدان فروش و بازاریابی ایران خودرو قدم می گذارد؟ باید دید مدیر ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو که این روزها با جسارت مثال زدنی خود برگزاری نشست های تخصصی ایران خودرو را ادامه داده است می تواند با موفقیت در عرصه فروش و بازاریابی و همزمانی آن با مقوله ارتباطات، یک مدل جدید و البته موجود در خودروسازان جهانی را برای صنعت خودروسازی ایران رقم بزند، مدلی که مشتری حرف اول و آخر در آن را می زند. به عقیده نگارنده، مدیر ارتباطات ایران خودرو در جایگاهی است که ارتباط با مشتریان، خواسته‌های آنها و دیدگاه‌های عامه را بیشتر از سایرین درك می كند و می تواند ضمن مدیریت و کاهش برخی فشارهای بی مورد به بزرگترین خودروسازی خاورمیانه، بیش از پیش جایگاه واقعی فروش، خدمات پس از فروش و مشتری مداری را تبیین و پیاده کند.
کد خبر 4158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    تعريفو ستايش شما از خودروسازيمثل راننده مي ماند كه پشت چراغ قرمز بايستد بعد راهنمايي و رانندگي از او تشكر كند!!!كاريه كه بايد انجام بده و شما براش ذوغ مي كنيد