کد خبر 41664
۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
گوگل هم وارد صنعت بیمه خودرو شد

پرشین خودرو: بیمه را به لیست خدماتی اضافه کنید که گوگل به مشتریان اش ارائه می کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، روزگاری صفحه گوگل را که باز می کردید یک وبسایت محقر و ساده بود که فقط یک باکس جست و جو داشت اما اکنون به غولی عظیم تبدیل شده که همه ی کسب و کارها را می بلعد. اکنون در گوگل بخشی به نام «مقایسه کنید» Google Compare راه افتاده که مشتریان بیمه خودرو می توانند سیاست گذاری های شرکت های بیمه را با هم مقایسه کنند و آن که به نفع شان است انتخاب کنند. خوب طبیعی است اگر مشتری از این راه به نتیجه برسد بخشی از کیک [سود] به گوگل می رسد.
گوگل این کار خود را در 26 ایالات آمریکا شروع کرده اما در ایالت های مختلف تعداد شرکت هایی که خود را در معرض مقایسه قرار داده اند مشابه نیستند. برای مثال در ویسکانزین آمریکا 6 بیمه گر در این رقابت شرکت کرده اند و در آیداهو فقط 3 بیمه گر به میدان آمده اند.
پیش از گوگل هم سایتی وجود داشت که این کار را در آمریکا می کرد که CoverHound نام داشت اما اکنون این وبسایت به گوگل اجازه می دهد که از طریق این پورتال بیمه بفروشد. هرچند که نه گوگل و نه این وبسایت حاضر به مصاحبه در این خصوص با رویترز نشده اند.
این بلندپروازی گوگل برای این است که می خواهد در حوزه جست و جو کانال های اختصاصی و دسته بندی های خاص به وجود بیاورد که صنعت بیمه یکی از آنها است. پیش از این هم این کار را در حوزه سفر و خرید کرده بود. به این ترتیب گوگل می خواهد واسطه ای بین مشتری و خرده فروشان باشد. در ضمن گوگل تجربه بیمه و اقساط خرید را از سال 2012 در بریتانیا آغاز کرده بود.

نخود هر آش

کد خبر 41664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha