کد خبر 41789
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷
10 محصول مورد انتظار برای دیترویت

پرشین خودرو: نمایشگاه دیترویت در حال مقدمات برگزاری است و خودروهای فراوانی نیز در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت و 10 خودرو مورد انتظار که بیشترین طرفدار را نیز دارند در لیست ما معرفی شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، نمایشگاه خودرو دیترویت به تازگی شروع به کار کرده است و ما ۱۰ محصول برتر را که انتظار رونمایی از آنان را در این نمایشگاه داریم به خدمت شما معرفی می‌کنیم.

2016-chevy-volt2
Chevrolet Volt
نسل بعدی شورلت ولت در نمایشگاه دیترویت رونمایی خواهد شد که یک گام رو به جلو برای خودروساز آمریکایی در بخش خودروهای الکتریکی است.
ولت جدید بر روی پلت فرم جدید خود قرار خواهد گرفت و به طور یقین کارآمد تر از نسل فعلی خود است و البته شورلت یک نگاه رو به جلو یا مدل مفهومی‌جدید خود یعنی بولت نیز خواهد داشت.

2016-nissan-titan1
۲۰۱۶ Nissan Titan
خودروساز ژاپنی نیسان در بازار خودروهای الکتریکی تاکنون موفق ظاهر نشده است ولی قصد دارد با تایتان جدید و بهبود یافته بتواند سهم کمی‌از بازاری که به تصاحب ماموتی چون فورد F150 و شورلت سیلورادو درامده است را از ان خود کند.
این خودرو دیزلی دارای یک موتور ۵٫۰ لیتری V8 است که البته با ویژگی‌هایی جدید قصد تمایز از سایر پیکاپ‌ها را دارد.

2016-tacoma-toyota1
Toyota Tacoma
البته نیسان تنها خودروساز ژاپنی نیست که قصد دارد تا از یک پیکاپ رونمایی کند، تویوتا نیز با پیکاپ میان اندازه خود تاکوما قصد حضور جدی تر در بازار امریکای شمالی را دارد.
تصاویر منتشر شده نشان از ظاهر خشن تر نسبت به مدل فعلی را نشان می‌دهد ولی بزرگترین سوال این است که آیا از همان سیستم انتقال قدرت قدیمی‌استفاده خواهد شد و یا اینکه موتور کارآمدتری را شاهد خواهیم بود.

cars-wallpapers-ford-gt-wallpaper-wallpaper-36665-679x509
Ford GT
این شایعه محبوب فورد که ارایه یک محصول سوپرخودرو با کارایی بالا برای شرکت در مسابقات قهرمانی GT است که درب‌های بازشو از کنار یکی از این ویژگی‌ها است.

cts-v
Cadillac CTS-V
این سدان لوکس کادیلاک که در دیترویت به نمایش درخواهد آمد که دارای یک موتور ۶٫۲ لیتری V8 سوپرشارژ است که سرعت خودرو را به ۳۲۰ کیلومتر در ساعت رسانده است.
کادیلاک اعلام کرده است که این خودرو دارای قدرت پیشرانه ۶۴۰ اسب بخاری و نیروی گشتاور ۶۳۰ پوند بر فوت است که نیروی خود را منحصرا به چرخ‌های عقب از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ارسال می‌کند.

Acura NSX Concept
Acura NSX
بعد از عرضه مدل‌های پیش نمایش مفهومی‌بسیار زیاد، آکورا سرانجام اماده عرضه یکی از مورد انتظارترین سوپرخودروها است.
هوندا بسیار امیدوار است که این خودرو محصولاتی همچون مک لارن ۶۵۰S و فراری ۴۵۸ را به این سوپرخودرو عجیب و غریب به چالش بکشاند.
تا انجایی که به خاطر داریم آخرین نسل NSX دارای برچشب قیمت بالا و بروز رسانی‌های کم بود و البته امیدواریم تا اکورا اشتباهات گذشته خود را تکرار نکند.

vw-crossblue-concept-gear-patrol-full

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept
در سال گذشته بود که فولکس واگن پذیرفت که در حال برنامه ریزی برای ساخت یک کراس اوور جمع و جور ۳ ردیفه است و در حال حاضر نیز این شرکت به طور گسترده در حال برنامه ریزی برای ارائه بروز رسانی‌های مختلفد برای این پروژه است.
این خودرو به هر حال در صدد پرکردن فاصله موجود بین Tiguan و Touareg بوده و در ضمن سبد خرید محصولات فولکس واگن را تکمیل تر می‌کند.

raptor
SVT Raptor
با بازگشت فورد به صحنه سوپرخودروها، شایعاتی نیز وجود دارد که نشان می‌دهد این شرکت در حال طراحی یک مدل SVT Raptor قدرتمند است که البته تا رونمایی رسمی‌از این مدل باید منتظر ماند و البته اخباری مبنی بر ساختار آلومینیومی‌این خودرو نیز به گوش می‌رسد که بهتر است تا رونمایی رسمی‌از آن منتظر بمانیم.

GLE-450-AMG-Coupe
AMG Sport
خودروساز آلمانی مرسدس بنز قصد دارد تا شکاف قابل ملاحظه بین مدل‌های قدرتمند AMG اسپرت خود را به نوعی پرکند که اولین دو خودرو یک خودرو کلاس C و GLE Coupe است که در دیترویت به نمایش عمومی‌درخواهند آمد.
یک موتور ۳٫۰ لیتری V6 با قدرت پیشرانه ۳۶۲ اسب بخار و نیروی گشتاور ۳۸۴ پوند بر فوت از جمله مشخصات این خودرو با ظاهر تهاجمی‌است.

2016_Lexus_GS_F_0011
Lexus GS F
کادیلاک تنها خودروسازی نیست که قصد دارد تا از یک سدان لوکس در دیترویت رونمایی کند و حالا لکسوس نیز از اولین نسخه GS با یک موتور ۵٫۰ لیتری V8 رونمایی خواهد کرد که دارای قدرت پیشرانه ۴۶۷ اسب بخاری و نیروی گشتاور ۳۸۹ پوند بر فوت است که بدین رتتیب یک خودرو لوکس قدرتمند را به جنگ رقبا خواهد فرستاد.

کد خبر 41789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha