کد خبر 41925
۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷
وقتی ب ام و تغییر چهره می‌دهد+تصاویر

پرشین خودرو: نسل جدید ب ام و با تغییرات چشمگیری رونمایی شده از ویژگی های این محصول می توان به استفاده از فناوری های روز دنیا اشاره کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، نسل جدیدی از خودروهای بی ام و، سری یک با تغییرات قابل توجهی مواجه شده اند تا بتوانند این خودرو را تبدیل به یک خودروی متفاوت کنند. محصول جدید از خودروهای گذشته بی ام و بزرگتر بوده و از ویژگی های این محصول جدید می توان به کار گرفتن از چراغ های LED در طول روز و کم حجم و کوچکتر شدن چراغ های جلوی ماشین اشاره کرد. سپر محصول جدید کاملا متفاوت و با هواکش های بزرگ تر بوده و چراغ های عقب ماشین نیز به شکل ال و با طراحی  LED هستند.

وقتی
 
در نگاه اول، گلگیرهای پهن این محصول جدید بیش از هر چیزی چشمان مخاطبان را به خود جلب می کند. از تجهیزات داخلی محصول جدید نیز می توان به مواردی مانند امکانات مختلف و متفاوتی نسبت به محصولات قبلی بی ام و اشاره کرد. این محصول از فناوری های جدیدی مانند تهویه ای متفاوت، دارا بودن دوربین و همینطور رادارهای جدید، ترمزی متفاوت، سیستمی برای کمک به راننده برای پارک ساده تر خودرو در فضاهایی که امکان پارک محدود است یا وجود ندارد، اشاره کرد.
وقتی

 

وقتی
 
منبع: اقتصاد ایران آنلاین

 

کد خبر 41925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha