کد خبر 42988
۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸

پرشین خودرو: روزانه در دست اغلب افراد اسمارت فون‌های معمولی را مشاهده می‌کنیم که تقریبا عادی هستند اما در واقع برخی از این اسمارت فون‌ها را کمپانی‌های مختلف تبدیل به یکی از لوکس‌ترین‌ها می‌کنند تا افراد ثروتمند از آن‌ها بتوانند استفاده کنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، این اسمارت فون‌ها باطن یک مدل معمولی را دارند اما در واقع توسط کمپانی‌های مختلف تزیین شده‌اند تا در مواقع خاص لوکس شوند و مورد استفاده افراد مختلف قرار بگیرند. این تزیینات شامل روکش طلا، الماس کاری و… می‌شود. همانند نسخه معمولی این محصولات نیز از سیستم عامل و سخت افزار نسخه عادی استفاده می‌کنند، اما برخی از محصولات نیز وجود دارند که لوکس بالطبع هستند و در شاسی و… نیز به صورت لوکس تولید شده‌اند.

 حال اگر شما نیز تصمیم دارید تا پول‌های کلانی را برای خرید یک اسمارت فون لوکس خرج کنید، بهتر است ادامه مقاله را از دست ندهید و با اسمارت فون‌های لوکس بازار آشنا شوید تا به‌راحتی بتوانید حساب بانکی خود را برای خرید یک محصول خالی کنید.

Gresso Radical
 


این اسمارت فون یکی از گران قیمت‌ترین‌های بازار است که از بدنه بسیار خوب آلمینیومی ساخته شده است و لوگوی این محصول نیز در بخش پشت و جلوی دستگاه از جنس تیتانیوم ساخته شده که یک زیبایی خاصی به دستگاه می‌بخشد. اگرچه این دستگاه کاملا لوکس است اما در واقع مشخصات خارق العاده‌ای ندارد. این محصول از یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.2GHz استفاده می‌کند و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در پشت این محصول جای گرفته است. امکان پشتیبانی از دو سیم‌کارت نیز در این محصول وجود دارد. شما می‌توانید با پرداخت 2500 تا 3000 دلار این محصول لوکس را تهیه نمایید.

 Hanmac New Defency


یک اسمارت فون لوکس با پردازنده مدیاتک دوست دارید؟ چراکه نه، شما می‌توانید Hanmac New Defency را با بدنه تیتانیومی بخرید که یک صفحه نمایش 3.5 اینچی دارد و از پردازنده چهار هسته‌ای MediaTek 6589 با فرکانس 1.2GHz استفاده می‌کند و 2 گیگابایت نیز حافظه رم برای این محصول اختصاص داده شده است. وضوح تصویر صفحه نمایش این محصول نیز 480 در 800 پیکسل است که چندان هم شایسته لوکس بودن نیست. سیستم عامل این محصول نسخه 4.2 اندروید است و تنها در کشور‌های معروف و پرجمعیت فروخته می‌شود.

Tonino Lamborghini Antares


کمپانی لامبورگینی چند صباحی است که شروع به ساخت اسمارت فون‌های لوکس کرده است. Antares نیز یک محصول لوکس از سوی کمپانی مایکروسافت است که واقعا زیبا و لوکس بوده و از یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.5GHz بهره می‌برد. 2 گیگابایت نیز حافظه رم برای این محصول در نظر گرفته شده و شما می‌توانید با پرداخت 4000 دلار یکی از این محصولات را برای خود تهیه کنید.

Tag Heuer Meridiist Infinite


اگر دوست دارید تا یک تلفن همراه کوچک و کاربردی داشته باشید و در عین حال بسیار لوکس و شکیل نیز باشد، بهتر است نگاهی به Tag Heuer Meridiist Infinite بیاندازید. این دستگاه از صفحه نمایش 2.4 اینچی استفاده می‌کند و بدنه بسیار لوکس و شکیلی دارد که با مواد بسیار خوبی ساخته شده است. دوربین این محصول 5 مگاپیکسلی و حافظه داخلی آن 8 گیگابایت است. برای خرید این دستگاه نیز می‌بایست 5000 دلار بپردازید.

Tonino Lamborghini 88 Tauri


دوباره شاهد یک محصول دیگر از سوی کمپانی لامبورگینی هستیم. این دستگاه مشخصات بسیار خوبی دارد و در عین حال بسیار شکیل و زیباست. بر روی این محصول یک صفحه نمایش 5 اینچی قرار گرفته که وضوح تصویر 1080p را ارایه می‌دهد و این صفحه نمایش قادر است تا 10 انگشت را شناسایی کند. پردازنده بر روی این محصول اسنپدراگون 801 است که فرکانس 2.3GHz را ارایه می‌دهد و 3 گیگابایت نیز حافظه رم برای این محصول در نظر گرفته شده است. یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این محصول را تامین می‌کند و کاربر می‌تواند با کمک دوربین 8 مگاپیکسلی و فلاش LED با این دستگاه لوکس و گران قیمت عکاسی کند. نسخه 4.4.4 سیستم عامل اندروید نیز بر روی این محصول در حال اجراست.

 Mobiado Grand Touch Executive


یک محصول تمام لمسی با بدنه شکیل و بسیار زیبا که می‌تواند قیمت 6500 دلاری را برای شما فاکتور کند. بخش پشتی این محصول بسیار زیبا و شکیل است و قسمت جلویی آن نیز بسیار ساده و جالب است.

Vertu Ti


کمپانی ورتو تاکنون محصولات لوکس بسیار خوبی را معرفی کرده است که Vertu Ti یکی از آن‌هاست. افراد می‌توانند یکی از این گوشی‌ها را با 10000 دلار تهیه نمایند. ظاهر Ti بسیار زیبا و شکیل است و می‌تواند وسیله خوبی برای کلاس گذاشتن باشد!

Vertu for Bentley


در این مقاله یک محصول دیگر از کمپانی ورتو را نیز شاهد هستیم که Vertu for Bentley نامیده می‌شود و سخت افزار مناسبی دارد. صفحه نمایش این محصول 4.7 اینچی با وضوح تصویر 1080p است که از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 801 استفاده می‌کند. 64 گیگابایت حافظه داخلی برای این محصول در نظر گرفته شده است و دستگاه از شبکه LTE نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین پشتی این محصول 13 و دوربین جلویی آن 2.1 مگاپیکسلی است و یک باتری 2275 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند.

نسخه تاریخی آی‌فون 4 (Apple iPhone 4 History Edition)


اپل در طول چند سال گذشته محصولات بسیار خوبی را معرفی کرده است که اگر نسخه تاریخی آن را نیز مشاهده کنید به‌طور حتم برایتان جالب خواهد شد. آی‌فون 4 با ویرایش و طراحی تاریخی بسیار جالب و لوکس است که قیمتی 67000 دلاری دارد و لوگوی اپل در پشت این محصول نیز با الماس ساخته شده است.

Ulysse Nardin Chairman collection


کمپانی کورنینگ از سوییس که تاکنون ساعت‌های بسیار خوبی را تولید کرده است اکنون یک تلفن همراه لوکس را تولید کرده که واقعا جالب و شیک است. بر روی این محصول طرح‌هایی مانند چرخ دنده قطب نما و ساعت وجود دارد که به آن ارزش 10000 دلاری می‌بخشد.

مقام سوم در میان لوکس ترین‌ها: GoldVish Equilibrium collection


یک محصول بسیار شیک با بدنه فلزی که طلای 18 عیار نیز در آن استفاده شده است و در کل با یک محصول بسیار لوکس و شیک رو به رو هستیم. اما قیمت این محصول نیز بسیار بالاست و 109500 دلار ارزش دارد.

مقام دوم در میان لوکس ترین‌ها: Savelli Jardin Secret collection


باید اعلام کنیم که این محصول بسیار شیک، لوکس و جالب است. طراحی بسیار زیبایی دارد و توانسته مقام دوم در میان لوکس‌ترین اسمارت فون‌ها را از آن خود کند. در ساخت این محصول از چرم، الماس و طلا استفاده شده است و همین طراحی با مواد مورد استفاده باعث شده این محصول 120000 دلار قیمت داشته باشد.

لوکس‌ترین اسمارت فون: آی‌فون 5 مشکی ساخته شده از الماس


محصول اپل توانسته لقب گران قیمت‌ترین و لوکس‌ترین تلفن همراه را ازآن خود کند. آی‌فون 5 مشکی که دکمه خانه (Home) آن از الماس 26 قیراتی مشکی رنگ ساخته شده و در بدنه نیز 600 الماس و 135 گرم طلای 24 عیار قرار داده شده است. البته چنین اسمارت

کد خبر 42988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha