مدیر ارتباطات ایران خودرو: اطلاع جدیدی نداریم

پرشین خودرو: مدیر ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو توضیحاتی درباره بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو شرکت خودروسازی ارائه کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، علی مصریان، درباره موضوع واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو اظهار داشت: مبحثی که در این خصوص مطرح شده به اظهارات رییس سازمان لیگ، برمی گردد و ما اطلاع جدیدی نداریم. وی افزود: در صورتیکه موارد دیگری در این باره مطرح شود بصورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد. براساس این گزارش، به تازگی رئیس سازمان لیگ در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفته بود: به نظر من باید دو باشگاه پیکان و سایپا سرخابی‌ها را بخرند. این نظر شخصی من است و حاضرم در مورد این مسئله بحث هم انجام بدهم. دو باشگاه پیکان و سایپا حدود 30 سال است که در فوتبال ما حضور دارند و 30، 40 هوادار هم ندارند اما اگر آنها دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را بخرند هوادار زیادی پیدا خواهند کرد. با وزیر صنایع هم در این مورد صحبت کرده‌ایم. به گفته مهدی تاج، در مورد سپاهان این کار را انجام دادیم که جواب داد. سهمیه این دو باشگاه هم می‌تواند به استان‌های دیگر برود تا جاهای دیگر هم صاحب تیم شوند. شما نفت مسجد سلیمان را نگاه کنید با همه مشکلاتی که دارد 7، 8 هزار تماشاگر دارد. ما نباید این پتانسیل را از دست بدهیم. استیل‌آذین، استقلال اهواز و تیم‌های خصوصی دیگر هیچ وقت نتوانستند موفق باشند. وقتی این موضوع در مورد تیم‌های کوچک‌تر جواب نداده چگونه می‌توانیم در مورد استقلال و پرسپولیس عملی کنیم. ما مولفه‌های لازم را برای این موضوع نداریم. نمی‌توانیم به یک بخش خصوصی که عقبه‌ای هم ندارد این دو باشگاه را واگذار کنیم. آنها چگونه می‌خواهند دو باشگاه را مدیریت کنند. شما نفت مسجد سلیمان را ببینید وقتی با این مشکلات روبرو می‌شود همه ناراحت می‌شوند که در مسابقات شرکت نکنند حالا فکر کنید برای استقلال و پرسپولیس چنین وضعیتی پیش بیاید و اسپانسر آنها با مشکل روبرو شود.
کد خبر 43835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • راستگو ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    1 0
    اقاجان اینهم از اون کارهای بیجا است هر که را بهر کاری ساختنتد شما بهتر است به فکر تولید مطلوب باشید که ایقدر افت کیفی داشتید هوا دار به چه درد شما میخورد.