کد خبر 44100
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
رانندگی با لامبورگینی با هدست سامسونگ

پرشین خودرو: به هر حال سامسونگ در حال تکمیل فناوری هدست مجازی خود است و از همین روی با همکاری خودروساز ایتالیایی، یک تور هیجان انگیز را برای طرفداران هوراکان تدارک دیده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، خودرو Lamborghini Huracan LP 610 با یک پیشرانه قدرتمند و یک سمفونی منظم یک مجموعه بسیار عالی را تدارک دیده است که متاسفانه برای بسیاری از ما بسیار دشوار است که هزینه ۲۳۷۲۵۰ دلاری آنرا پرداخت کنیم و به طور کلی در محدوده جیب ما این اعداد و ارقام راهی ندارد که البته شما می‌توانید با هزینه کردن مبلغی در حدود ۴۹۹۵ دلار در یک روز در یک مدرسه رانندگی حرفه ای بر پشت فرمان این خودرو قرار بگیرید ولی به نظر می‌رسد سامسونگ یک راه کار بسیار ارزان تر برای بر پشت رل قرار گرفتن این خودرو دارد.

rsz_gialla_ambientata_1-970x0

به گزارش خودروسازی، در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۵، سامسونگ و لامبورگینی از یک پروژه مشترک رانندگی مجازی این هیولای ایتالیایی رونمایی کردند که به وسیله هدست واقعیت مجازی Samsung Gear VR و هدفون واقعیت مجازی این شرکت امکان پذیر شده است.
این هدست که به یک گلکسی نوت ۴ نیز مجهز شده است استفاده کنندگان خود را به یک سفر واقعیت مجازی و کاملا متفاوت میبرد که طی آن بازدید کنندگان می‌توانند از هیجان سرعت و تحقق رویایی نشستن بر پشت رول این خودرو قدرتمند در یک راه منحصر به فرد و فراموش نشدنی را تجربه کنند.
پس از اتصال هدست، هدست ۳ بازدید متفاوت را در پیش روی شما قرار می‌دهد که یکی مسیر اسپرت و دیگری راندن در یک مسیر در ساحل Amalfi Coast در هوای خورشیدی به همراه داخل شهر و دیگری راندن در مسیر نوستالوژیک Imola racetrack است.
هر چند هدست واقعیت مجازی مذکور هم اکنون قابل خریداری است ولی سامسونگ هنوز اعلام نکرده است که این مسیرهای رانندگی پس از رویداد مذکور قابل دانلود و یا خریداری خواهد بود یا خیر.

screen-shot-2015-01-14-at-1-30-36-pm-640x640-640x439

البته لامبورگینی نخستین خودروسازی نیست که واقعیت مجازی را به تجربه رانندگی گره زده است و در ماه ژانویه نیز آئودی برند آلمانی اعلام کرد که تجربه رانندگی با هدست‌های واقعیت مچازی Audi Virtual Reality Experience امکان پذیر است.
البته یکی از مزیت‌های فناوری آئودی این بود که کاربران به صورت مجازی می‌توانستند در اطراف خودرو پیاده روی نموده و به بازرسی داخل خودرو و شبیه سازی سوار شدن به خودرو نیز را تجربه کنند که آئوید در آن زمان اعلام کرد که تا ۳۰ میلیون رندر مخصوص هسدت واقعیت مجازی از Audi A3 و Audi S3 در دسترس کاربران قرار گرفته است.

کد خبر 44100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha