کد خبر 44226
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
افزوده شدن خودرو سبز به ناوگان پلیس دبی

پرشین خودرو: ناوگان پلیس دبی انواع خودروهای عجیب و غریب را به کمک دلارهای نفتی به ناوگان خود افزوده است که حالا با افزوده شدن خودرو هیبریدی بی.ام.دبلیو به این اداره، ناوگان دبی هم سبزتر می شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، موتورپول پلیس دبی هر انچه را فکر می‌کنید از شورلت کامارو تا بوگاتی ویرون را در گاراژ خود دارد و حال جدیدترین عضو این موتورپول نفتی یک محصول کاملا سبز است.

dubai-police-fleet-bmw-i8-001-970x646-c

جدیدترین خودرویی که جامه پلیس دبی را بر تن خود کرده است خودرو هیبریدی BMW i8 است که بدین ترتیب نخستین خودرو هیبریدی و سبز پلیس دبی است.
خودرو با طرح بازشو بالا و طراحی فانتزی و آینده نگرانه خودرو مذکور را به یکی از خاص ترین خودروهای پلیس دبی تبدیل نموده است که می‌تواند به آرامی‌و بدون ایجاد مزاحمت صوتی در ترافیک‌های شهری تردد کند.
سیستم پیشرانه خودرو هیبریدی دارای یک موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ ۳ سیلندر به همراه یک موتور الکتریکی است که در مجموع قدرت پیشرانه ۳۵۷ اسب بخاری و ۴۲۰ پوند بر فوت نیروی گشتاور را تزریق می‌کند که بدین ترتیب این خودرو دارای شتاب صفر تا صد در ۴٫۲ ثانیه و حداکثر سرعت بالای ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است.
این مشخصات نسبتا قابل توجه است ولی با این حال سریع ترین خودرو موجود در ناوگان پلیس دبی این خودرو نیست چون رقیبی قدرتمند به نام بوگاتی ویرون دارد.

dubai-police-fleet-bmw-i8-003-970x646-c

مانند سایر خودروهای عجیب و غریب جمع آوری شده توسط پلیس دبی، خودرو i8 نیز دارای کاربری‌هایی همچون اداری و انتظامی‌خواهد بود.
به هر حال دربین سوپرخودروهای قدرتمند در ناوگان پلیس دبی، این نخستین خودرو سبز موجود در موتورپول دوبی خواهد بود.
به گزارش خودروسازی، البته پلیس دبی چندی پیش خودرو تمام الکتریکی Renault Twizy را نیز در دستور کار خود قرار داد که البته بنا به دلایل مختلف هیچ گاه به صورت رسمی‌به این ناوگان افزوده نشد.

کد خبر 44226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha