کد خبر 44542
۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
رکوردشکنی ب ام و برای پنجمین سال

پرشین خودرو: شرکت بزرگ خودروسازی ب ام و در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرده است که سال گذشته به لطف تقاضای بالای بازار برای خودروهای این شرکت، ب ام و برای پنجمین سال متوالی رکورد فروش خود را جابجا کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت بزرگ خودروسازی ب ام و در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرده است که سال گذشته به لطف تقاضای بالای بازار برای خودروهای این شرکت، ب ام و برای پنجمین سال متوالی رکورد فروش خود را جابجا کرده است.
نوربرت ریتهوفر، مدیر ارشد اجرایی شرکت ب ام و اعلاو کرده است که عملکرد خوب شرکت ب ام و در سال 2014 باعث شده تا حجم تقاضای بازار برای خودروهای این برند برای پنجمین سال متوالی افزایش قابل توجهی داشته باشد و به میزان درآمد این شرکت از فروش خودروها اضافه کند.
طبق اعلام رسمی این شرکت، ب ام و در سال 2014 در مجموع 2.118 میلیون دستگاه خودرو در سرتاسر دنیا به فروش رسانده که این رقم چیزی در حدود 7.9 درصد بیشتر از میزان فروش این شرکت در سال قبل آر آن بوده است. به همین نسبت درآمد گروه خودروسازی این شرکت در حدود 5.7 درصد نسبت به سال قبل از آن رشد داشته و به رقم 80.4 میلیارد یورو (85 میلیارد دلار) رسیده است. سود عملیاتی برای ب ام و نیز در حدود 14.3 درصد رشد داشته و به رقم 9.11 میلیارد یورو در سال 2014 رسیده است و در نهایت سود خالص آین شرکت با افزایشی 9.2 درصد نسبت به سال قبل از آن به 5.8 میلیارد یورو رسیده است.
در همین راستا شرکت ب ام و اعلام کرده است که قصد دارد سهام داران خود را در موفقیت و سود بیشتر به دست آمده در سال گذشته شریک کند و به همین مناسبت مانند سال‌های گذشته به ارزش هر سهم اضافه کند.
به گزارش بازار خبر، شرکت ب ام و 15 مدل خودروی جدید را برای معرفی و فروشان در بازار در برنامه سال 2015 خود دارد. در صورتی که روند تقاضای بالا خودروهای این برند و فروش قابل توجه این مدل ها در بازار ادامه داشته باشد شاهد رکورد جدید فروش این شرکت در سال 2015 و 2016 نیز خواهیم بود.

ب ام و X6-M مدل 2016

ب ام و M135i مدل 2016

ب ام و سری 2 گرن تورر مدل 2015

 

کد خبر 44542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha