کد خبر 44678
۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
کاهش 7 میلیونی قیمت رنو داستر

پرشین خودرو: نگین خودرو در نخستین روز های سال نو، فروش ویژه ی رنو داستر را با شرایط استثنایی آغاز کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، فروش ویژه ی یکی از پر فروشترین خورو های SUV جهان به مدت محدود و با شرایط ویژه و استثنایی از امروز آغاز شد.

این شاسی بلند اروپایی که پیش از این با قیمت تمام شده بیش از 104 میلیون تومان به مشتریان عرضه می شد، در طی مدت این فروش ویژه با قیمت تمام شده 000 /750 /96 تومان و با تعداد محدودی به فروش می رسد.

مدیر عامل نگین خودرو ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: با توجه به استراتژی شرکت در سال جاری مبنی جلب رضایت حداکثری مشتریان، علیرغم افزایش عوامل موثر در قیمت تمام شده خودرو در بازار کشور، رنو داستر که یک خودروی کاربردی و اقتصادی است با بیش از 7 میلیون تومان تخفیف طی این مدت و در تعدادی محدود به مشتریان عرضه می شود.
 

کاهش 7 میلیونی قیمت رنو داستر


دکتر حسینی در ادامه افزود: در این فروش ویژه 36 میلیون تومان تسهیلات بدون بهره، یک ساله با جریمه تاخیر در تحویل معادل 22 درصد در نظر گرفته شده است که در نوع خود شرایط مناسبی برای مشتریان خواهد بود.

وی همچنین اعلام کرد: برای مشتریانی که قصد خرید نقدی داستر در این طرح را داشته باشند بیمه بدنه به همراه مانیتور، نویگیشن و دوربین عقب به عنوان هدیه ویژه اهدا و تمامی خودرو های تحویلی در سال جاری به مشتریان طی مدت 15 روز کاری پس از تحویل آماده شماره گذاری خواهند شد.

مدیر عامل شرکت نگین خودرو افزود: تمامی تعهدات به تاخیر افتاده شرکت از سال گذشته تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تحویل مشتریان خواهد شد.

حسینی که در روز های پایانی سال گذشته، مدیر عاملی نگین خودرو را بر عهده گرفته است ضمن عذر خواهی از مشتریانی که در ماه های گذشته با تاخیر در تحویل خودرو های خود مواجه شده بودند گفت: این شرکت نماینده رسمی یکی از بزرگترین برند های خودرو سازی اروپایی در ایران است و عدم انجام به موقع تعهدات باعث آزردگی خاطر مشتریان این شرکت شده است که بدون شک این اتفاق در سال جاری تکرار نخواهد شد.

مدیر عامل نگین خودرو تاکید کرد: خبر های خوشی از رنو برای مردم ایران در سال جدید در راه است.

علاقه مندان جهت اطلاع از شرایط فروش ویژه ی رنو داستر اتوماتیک می توانند به نمایندگی های مجاز شرکت در سراسر کشور و همچنین وبسایت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران مراجعه کنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شرکت نگین خودرو

کد خبر 44678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha