کد خبر 45067
۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
انتشار تیزر کانسپت فولکس واگن

پرشین خودرو: برند آلمانی طرح دوم مفهومی و پیش فرض خود را برای بازی ویدیویی شرکت سونی به زودی رونمایی خواهد کرد تا یکی از معدود شرکت های خودروسازی باشد که دو خودرو برای این بازی معرفی می کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، فولکس واگن در حال برنامه ریزی برای رونمایی از یک مدل مفهومی‌و پیش فرض دیگر از پروژه Vision Gran Turismo است.

GTI-Vision-GT-Coupe-960x480

این برند تجاری یک تیرز ویدیویی و چندین تصویر از GTI Supersport Concept را منتشر کرده و به نمایش گذاشته است که به زودی قابل دانلود و بارگذاری در بازی ویدیویی گرن توریسمو پلی استیشن ۳ خواهد بود و همان راهی را خواهد پیمود که سایر مدل‌های مفهومی‌و پیش فرض از سایر برندهای خودروسازی پیش از این پیموده اند.

gti-vision-close-up-7-1

به گزارش خودروسازی، بدون انتشار هر گونه جزئیات خاص، این مدل در مراسم مخصوص GTI در Wörthersee اتریش معرفی خواهد شد که دومین خودرو معرفی شده فولکس واگن برای بازی ویدیویی انحصاری شرکت سونی است.

gti-vision-closeup-01-1

خودرو قبلی معرفی شده توسط خودروساز آلمانی GTI Roadster Concept است که  دارای یک موتور توربوشارژ دوگانه V6 با قدرت پیشرانه ۵۰۳ اسب بخار است  و در مقام مقایسه، خودرو دومی‌دارای ظاهر تهاجمی‌تر به همراه اسپویلرهای بزرگتر عقب و هندلینگ بهتر و موتور بروز شده تر است.

gti-vision-closeup-01gti-vision-closeup-05-1

به هر حال انتشار هر گونه جزئیات از این خودرو در هنگام رونمایی رسمی‌در اتریش در اوایل ماه می‌خواهد بود.

کد خبر 45067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha