کد خبر 45223
۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
رونمایی فولکس واگن از Scirocco GTS

پرشین خودرو: برند آلمانی یک نسخه قدرتمند از کوپه جمع و جور Scirocco را روانه بازار کرده است که دارای مشخصاتی مورد پسند مشتریان امریکایی است.

به گزارش «پرشین خودرو»، به نظر می‌رسد برند المانی فولکس واگن در حال پاگذاشتن در محدوده‌هایی است که پیش از این برای خود ممنوع کرده بود.

2015-Volkswagen-Scirocco-GTS-1

این شرکت از خودرو Scirocco GTS رونمایی کرده است که یک خودرو اسپرت تر از کوپه جمع و جور این شرکت است که در چین و آمریکا به فروش رسیده است.
خودرو مذکور دارای یک موتور ۲٫۰ لیتری TSI با قدرت پیشرانه ۲۱۷ اسب بخار و ۲۵۸ پوند بر فوت نیروی گشتاور است که نیروی خود را به یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک DSG و یا ۶ سرعته دستی ارسال می‌کند که البته برند المانی اعلام کرده است که شتاب صفر تا صد این خودرو نیز در حدود ۶٫۵ ثانیه است.

2015-Volkswagen-Scirocco-GTS-3

طراحی و استایل این خودرو شبیه به سری R-Line فولکس واگن است که درای بامپرهای جلو با طراحی جذاب به همراه چراغ‌های مه کن است که با چرخ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی به صورت استاندارد عرضه می‌شوند که البته خریداران گزینه اختیاری ۱۹ اینچی لوگانو را به صورت اختیاری در پیش روی دارند.

2015-Volkswagen-Scirocco-GTS-2

به گزارش خودروسازی، در داخل کابین نیزتم مشکی و قرمز به صورت استاندارد دیده می‌شود که بدین ترتیب گلف افسانه ای را به خاطر ما می‌آورد.

کد خبر 45223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    قیمت به دلار چند ماشین بسیار عالی 👍