کد خبر 45492
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
این خودرو از آینده می آید+تصاویر

پرشین خودرو: شرکت های خودروسازی به سرعت در حال افزایش فعالیت خود در زمینه تولید محصولات خودکار هستند. یکی از جالب ترین طرح های خودروهای خودکار نمایشگاه شانگهای امسال نیز توسط شرکت شورولت رونمایی شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، این محصول که به تازگی در نمایشگاه شانگهای رونمایی شد  FNR نام گرفته است و توانست در زمان معرفی توجه بسیاری را به خود جلب کند.

این خودرو تمامی ویژگی های یک محصول آینده نگر را در خود جای داده است، طراحی عجیب آن که در حال حاضر غیر قابل استفاده است نشان می دهد که سازندگان این محصول را تنها با هدف رانندگی تمامآ خودکار طراحی کرده اند.
طراحی این خودرو به گونه ای است که در نگاه اول ممکن است تفاوت های بسیاری را با خودروهای امروزی در آن بیابید، اما با این حال این محصول هنوز هم ویژگی های بسیاری را از محصولات فعلی بازار حفظ کرده است.
طراحی داخلی این محصول به کلی متفاوت از خودروهای معمول بازار است و سازندگان سعی کرده اند تا آن را تا جای ممکن همانند خودرویی از آینده کنند. نحوه باز شدن درها و محل قرار گیری صندلی ها به گونه ای است که 6 سرنشین این وسیله می توانند از فضای باز و راحت آن در طول مسیر بیشترین استفاده را داشته باشند. از جمله امکاناتی  که برای قرار گیری در FNR در نظر گرفته شده است می توان به صفحات نمایش بزرگ و سیستم های سرگرمی برای کلیه سرنشینان اشاره کرد.
همانطور که مشخص است این وسیله در حال حاضر تنها یک طرح است و هیچ گاه به تولید نخواهد رسید، هدف از ساخت و طراحی آن نیز نشان توان شرکت شورولت در تولید محصولاتی عجیب و نامعمول است.
به گزارش بازار خبر، با توجه به طراحی عجیب این محصول احتمالآ هیچ وقت آن را در خیابان ها مشاهده نخواهیم کرد، اما پیشرفت تکنولوژی می تواند باعث شود که در سال هایی نه چندان دور شاهد ورود محصولاتی مشابه به خیابان ها باشیم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کد خبر 45492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد صفری ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    من طراحی‌ خودرو کار میکنم طرح های فضایی کار میکنم ولی حامی ندارم فقط کافیه طرح ها را ببینید