کد خبر 45549
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
رونمایی از مفهومی جدید سیتروئن+تصاویر

پرشین خودرو: سیتروئن، خودروساز فرانسوی است که به رونمایی از طرح مفهومی محصول جدید خود پرداخته تا این خودرو شاسی بلند بتواند مخاطبان بین المللی را به خود جلب کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، چندی پیش سیتروئن اتومبیل متفاوتی با نام C۴ Cactus را عرضه کرد که نه تنها توجه خودروسازان بین المللی را به خود جلب کرد بلکه تبدیل به یکی از محصولات عجیب و  غریب سیتروئن شد.

این اتومبیل خانوادگی ۵ در مجهز به خطوط کارتونی بوده و در بخش هایی از بدنه آن از بافت خاصی با نام«Airbumps» استفاده شده که علاوه بر جنبه زیبایی باعث کاهش دست اندازها در جاده ها می شود.

اما طرح مفهومی محصول جدید این کمپانی در نمایشگاه شانگهای سال ۲۰۱۵ بر پایه طرحی از خودرو Cactus و با نام Aircross معرفی خواهد شد.

سیتروئن

برجستگی های هوای اتومبیل Cactus در طرح مفهومی Aircross به چیزی به نام Alloy Bumps مبدل شده اند که پوشش های آلومینیومی طرح لانه زنبوری هستند که با لاستیک های بخصوصی احاطه شده اند. از دیگر ویژگی های این طرح مفهومی می توان به مواردی مانند Air Signs و Air Curtains را نام برد که آئرودینامیک و ورودی های هوای موتور را بهبود می بخشند.

به گزارش مهر، از ویژگی های داخلی نیز می توان به ارتباط بهتر بین راننده و سرنشینان، تنظیم صدای میکروفون و بلندگو زیر صندلی های سرنشینان، برخورداری از صفحه نمایش ۱۲ اینچی از نوع HD در کابین این اتومبیل را نام برد.

Aircross در بخش جلویی اتومبیل از یک موتور بنزینی و در قسمت عقب نیز از یک موتور الکتریکی برخوردار است. این خودرو تنها در مدت ۴.۵ ثانیه از سرعت صفر به ۶۰ مایل در ساعت می رسد. مصرف بهینه سوخت در این اتومبیل می تواند یکی از برترین و شگفت انگیزترین بخش های این خودرو باشد. این خودرو با هر باک بنزین می تواند مسافتی در حدود ۱۳۸.۲ مایل را طی کند.

سیتروئن

 

کد خبر 45549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha