کد خبر 4575
۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۹
علت تصادفات جاده ای مشخص شد

پرشین خودرو: معاون عملیات پلیس‌ راه کشور گفت: در 24 ساعت گذشته 32درصد از تصادفات جاده ای منجر به واژگونی وسایل نقلیه شده است.

به گزارش«پرشین خودرو» به نقل از واحد مرکزی خبر، پرویز سیاح البرزی، به مهمترین علل تصادفات جاده ای 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: 24درصد از تصادفات جاده ای به علت بی توجهی به جلو، 23درصد به علت تخطی از سرعت مطمئنه، 13درصد به علت انحراف به چپ و 6درصد نیز به علت خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ داده است. وی افزود: علت 34درصد از تصادفات جاده ای نیز سایر عوامل گزارش شده است. البرزی گفت: همچنین در 24 ساعت گذشته 11درصد از تصادفات جاده ای نیز برخورد وسایل نقلیه با عابران پیاده گزارش شده است. وی در ادامه به مهمترین تصادف جاده ای در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: در استان یزد، محور یزد - شیراز روستای ده بالا یک دستگاه خودروی سواری پراید به علت تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد. معاون عملیات پلیس‌ راه کشور گفت: براثر این حادثه 4 نفر فوت و یک نفر نیز مجروح شده است. وی افزود: همچنین در استان هرمزگان محور هرمزگان به قشم یک دستگاه خودروی سواری هیوندا با یک دستگاه خودروی سواری تویوتا برخورد کرد که بر اثر این حادثه نیز 5 نفر مجروح شدند. البرزی گفت: علت این حادثه نیز تخطی راننده خودرو هیوندا از سرعت مطمئنه گزارش شده است.
کد خبر 4575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    همين خودروهاي داخل در سخت ترين كشورها از نظر قوانين راهنمايي و بهترين جاده ها باشه انها هم 23 هزار تا كشته مي دهند وقتي ماشين هاي شما مقاوت بدنه در حد كيسه فريزر هم كمتره بايدم اينجوري توجيح كنيد كه ابروتون نره
  • مهدی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    به قول دوستمون وقتی بدنه ماشین مقاومتش در حد کیسه فریزر هست دیگه کیسه ایمنی معنی داره؟؟؟