کد خبر 45778
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
موتورسیکلت‌هایی با طراحی عجیب

پرشین خودرو: موتورسیکلت یکی از وسایل نقلیه محبوب در میان گروه خاصی از مردم است. این وسیله نقلیه در حال حاضر به اشکال مختلف برقی و دیزلی با موتور احتراقی تولید می‌شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرعت موردنظر موتورها با توجه به قدرت آن متفاوت است و همین موجب برگزاری مسابقات موتورسواری به اشکال مختلف شده است.

عشق به این وسیله نقلیه دوچرخ به حدی است که برخی اقدام به طراحی نمونه‌های متفاوتی می‌کنند و با ترکیب دوچرخ و نمادهای آیکونیک، طرحی جدید ارائه می‌دهند. بیشتر این موتورسیکلت‌ها در نمایشگاه‌های خلاقیت به نمایش درآمده‌اند.

موتور پریداتور (Predator)

موتور پریداتور ترکیبی از نماد نقش منفی فیلم پریداتور با بازی آرنولد شوارتزینگر است. این موتور توسط گروه موتور سازی پیتس تاپ طراحی و ساخته شده و در نمایشگاه نیوجرسی به نمایش درآمده است.

موتور جگوار

این موتور با اقتباس از لوگوی معروف پوما ساخته شده است. کانسپت جگوار توسط شرکت متور سازی برندماسائو انگلستان طراحی شده است.

بلندترین موتور دنیا

این موتور به دست درگ دانهام طراحی و ساخته شده است. و بیش از 2 هزار و 900 گرم وزن، 4 متربلندی و 6 متر طول دارد. این موتور به ثبت گینس رسیده و 300 هزار دلار ارزش دارد.

سوزوکی بی پلان

شرکت سوزوکی این موتور آینده نگر را در سال 2007 طراحی کرد. به خاطر طراحی خاص آن، موتور سوار احساسی از پرواز را تجربه خواهد کرد.

 

بزرگ‌ترین موتور یک سیلندر جهان

فرانس لانجر طراح بازنشسته آلمانی این موتور را ساخته و به ثبت گینس رسانده است.

موتور پرنده

این موتور را یک خلبان بازنشسته به نام لری نیل ساخته است. این موتور با 112 کیلومتر سرعت در هوا و 96 کیلومتر سرعت در زمین حرکت می‌کند. قیمت آن 25 هزار دلار است.

 

موتور اف 15

هزینه طراحی این موتور را شرکت هوندا پرداخت کرده و نمونه کوچکی از جت جنگنده اف 15 است.

موتور تک چرخ- یونو

این موتور را یک جوان 18 ساله به نام پاس گولاک طراحی کرده و برای نخستین بار در نمایشگاه موتور تورنتو به نمایش درآمد. این موتور با برق حرکت می‌کند.

اولین دوچرخه جهان

ویلم مایباخ در سال 1885 اولین دوچرخه جهان را طراحی کرد.

موتور کفشی

دال مورای این موتور را در جنوب شهر شیکاگو طراحی کرد.

موتور کارتونی

این موتور با اقتباس از شخصیت کارتونی کرش ساخته شده و یکی از عجیب‌ترین نمونه‌های ساخته شده در شرکت استورگیس است.

منبع: بازار خبر

کد خبر 45778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha