بازار 400 میلیونی منطقه را نشانه بگیریم

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در سایپادیزل گفت: باید باورمان برای جذب بازار 400 میلیونی منطقه برنامه ریزی شود و نباید به فکر تولید خودرو برای جمعیت 70 میلیونی خودمان باشیم.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، سعید مدنی در مراسم رونمایی و افتتاح خط تولید نسل جدید کامیون ولوو FH 500، با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه پس از چهار سال همکاری با شرکت ولوو به عنوان یک تجاری‌ساز معتبر جهان دوباره آغاز شده است، اظهار امیدواری کرد که این ارتباط باقی بماند و در راستای سیاست‌های توسعه محصول بتوانیم این همکاری‌ها را ادامه دهیم. وی توسعه همکاری با خودروسازان معتبر جهانی را پایه اصلی برنامه توسعه محصول گروه سایپا دانست و تصریح کرد: برنامه توسعه محصول سایپا را جذب سرمایه گذای خارجی، تولید خودرو با برند مشترک و افزایش عمق داخلی سازی محصولات جدید شکل می دهد. به گفته مدنی، بخش خصوصی در حوزه تولید خودروهای تجاری در کشور طی چند سال گذشته رشد خوبی داشته و بخش بزرگی از بازاری که زمانی متعلق به سایپادیزل و ایران خودرودیزل بوده را به خود اختصاص داده است. مدیرعامل سایپا علت بحران در شرکت‌های تجاری‌سازی را کم‌بودن فاصله قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی دانست و اضافه کرد: در حوزه خودروهای تجاری تولید از طریق سی.کی.دی قابلیت رقابت با سی.بی.یو را ندارد، بنابراین برای رفع این مشکل باید در جهت ساخت داخل‌ خودروهای تجاری حرکت کنیم. وی در بخش دیگری از اظهارات خود در زمینه همکاری با شرکت های خارجی افزود: در حال مذاکره با شرکت های نیسان، سیتروئن و رنو هستیم و در صورت دستیابی به توافق با این شرکت ها و رفع محدودیت های بین المللی محصولات جدیدی در گروه سایپا از این برندها تولید خواهیم کرد. مدنی در خصوص ادامه همکاری با شرکت ولوو نیز گفت: این شرکت با توجه به برخورداری از یک برند مطرح جهانی در زمینه تولید خودروهای تجاری، شریک ما محسوب شده و قصد دارد همکاری خود را با گروه خودروسازی سایپا به صورت ویژه دنبال کند. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: با تمامی شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در خطوط تولید و تولید قطعات در کشور در حال مذاکره هستیم که نتایج آن، افزایش رونق کسب و کار در زنجیره تامین خودروسازی ایران را به همراه خواهد داشت.
کد خبر 46098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    2 0
    شما زحمت بکش خودروهای چانگانی که تحویل مردم دادی و با پولش داری بدهی یاتون رو صاف میکنین پلاک کن بازار 400 میلیونی منطقه پیشکش.
  • خالد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    2 0
    مدیر عامل، پراید 3 میلیونی که به 20 میلیون می فروشی یادت نره. بیشتر تولید کن بازار خاورمیانه از دست ندی ها بازار ایران ولش کن. هی هی هی پراید جهانی هی .
  • صالح ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    0 0
    نکنه میخوادباپرایدبازارمنطقه روفتح کنه!!!!یوه یوه یوه