آغاز پیش فروش محصولات جدید سایپا

پرشین خودرو: حسن فروزان مهر از آغاز طرح فروش و پیش فروش سایپا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با شرایط مطلوب مشارکت و خودروهای جدید در این طرح خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، حسن فروزان مهر مدیر بازارایابی و فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب اظهار داشت: نظر به پیش رو بودن سالروز آزاد سازی خرمشهر؛ فروش انواع محصولات خود به ویژه خودروهای تولیدی و جدید پرسیس و آریو با شرایط فروش متنوع اهم از فروش فوری، تسهیلاتی، پیش فروش نقدی با بالاترین سود مشارکت کرده است.

فروزان مهر ادامه داد: سود مشارکتی که در این سبد فروش قرارگرفته بالاترین سود مشارکتی است که تاکنون گروه خودروسازی سایپا برای انواع محصولات خود اعم از خانواده X100، تیبا، تیبا 2، آریو، سراتو و پرسیس لحاظ کرده است.

وی همچنین از پیش فروش لیزینگی انواع محصولات گروه سایپا با تسهیلات مناسب در سبد فروش محصولات خبرداد و تاکید کرد: با توجه به جاری بودن صدور پیش فاکتور جهت اخذ تسهیلات بانکی و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده متقاضیان می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به نشانی www.saipagroup.ir و یا نمایندگی های مجازگروه سایپا در سراسر کشور اقدام به ثبت نام و تحویل خودرو نمایند.

فروزان مهر با تاکید بر ارتقا کیفی محصولات گروه خودروسازی سایپا و انطباق محصولات جدید با استانداردهای روز جهان افزود: پرسیس محصول مشترک گروه خودروسازی سایپا و شرکت برلیانس از شرکای تجاری شرکت BMW از خودروهای کم مصرف جدید شرکت سایپا بوده که دارای امکانات رفاهی و آپشنهای مناسب و متنوع است و پیش بینی می شود با استقبال خوبی در بازار مواجه شود.

کد خبر 46273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha