کد خبر 46416
۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹
ارزان ترین کراس اوورهای آمریکا

پرشین خودرو: کراس اوورها محصولات محبوب و پرطرفداری در بازار هستند که البته ممکن است برای عده ای خرید انان هزینه اضافه به حساب آید و از همین روی قصد داریم تا به شما 10 کراس اوور ارزان قیمت و متفاوتی را معرفی کنیم که ارزان ترین ها در نوع خود به شمار می روند.

به گزارش «پرشین خودرو»، خودروهای کراس اوور درحال حاضر محبوب ترین وسایل نقلیه در بین خریداران هستند زیرا مردم می‌خواهند یک محصول شاسی بلند با ابعاد یک خودرو اسپرت و عمل گرا داشته باشند و در ضمن از داینامیک رانندگی با یک خودرو لذت کافی را ببرند.
خوشبختانه شما لازم نیست که پول زیادی برای خرید خودروهای کراس اوور پرداخت کندی به خصوص که محصولات کراس اوور جمع و جور مانند Honda HR-V و Mazda CX-3 در راه عرضه به بازار هستند.
متاسفانه اطلاعات قیمت گذاری برای محصول جمع و جور کراس اوور مزدا هنوز اعلام نشده است ولی می‌توان انتظار حضور ان را در لیست ما در آینده نزدیک داشت.
شما را به بازدید از لیست ما که محصولات آن همگی زیر ۲۳ هزار دلار( در حدود ۸۰ میلیون تومان) قیمت دارند دعوت می‌کنیم.

2015-hyundai-tucson
Hyundai Tucson GLS با شروع قیمت ۲۲۵۴۵ دلار
هیوندای استارت حضور در لیست ما را با یک خودرو میان اندازه Tucson زده است که دارای قیمت ۲۲۵۴۵ دلاری است و تا حدودی بزرگتر از محبوب ترین کراس اوورهای بازار است ولی کوچک تر از محصولات شاسی بلند جمع و جور است.
این خودرو دارای یک موتور ۲٫۰ لیتری چهارسیلندر با قدرت پیشرانه ۱۶۴ اسب بخار و ۱۵۱ پوند بر فوت نیروی گشتاور است که به همراه یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به صورت استاندارد محور جلو عرضه شده است که با متوسط مصرف سوخت ۲۳ مایل در هر گالن بسیار مقرون به صرفه است.
این خودرو به زودی روانه بازار خواهد شد و شما آنرا در نزدیک ترین نمایندگی هویندای خواهید یافت.


2014-subaru-xv-crosstrek
Subaru XV Crosstrek 2.0i با شروع قیمت
بر خلاف کراس اوور XV Crosstrek، این خودرو تنها دارای گزینه محرک تمام چرخ است در حالی که تمام کراس اوورهای لیست ما دارای سیستم محرک جلو هستند که بدین ترتیب این خودرو را دارای یک مزیت خاص در لیست ما می‌کند.
این خودرو دارای متوسط مصرف سوخت ۲۹ مایل در هر گالن است که برای یک خودرو با قیمت زیر ۲۳ هزار دلار چندان بد نیست.


2015-Dodge-Journey-01
Dodge Journey AVP با شروع قیمت ۲۱۶۵۰ دلار
البته ممکن است شما هم غافلگیر شده باشید که یک محصول Dodge Journey دارای برچسب قیمت زیر ۲۲ هزار دلار باشد که دارای همان معماری محور جلو با یک موتور ۲٫۴ لیتری چهارسیلندر باشد.
این موتور تولید قدرت پیشرانه ۱۷۳ اسب بخاری می‌کند که برای یک کراس اوور جمع و جور در خور توجه است که البته دارای تنها سیستم ۴ سرعته اتوماتیک است که قادر است متوسط مصرف سوخت ۲۶ مایل در هر گالن در بزرگراه داشته باشد.


2015-Nissan-Juke-20-679x4491
Nissan Juke S با شروع قیمت ۲۱۰۷۵ دلار
محصول جمع و جور و البته مفرح نیسان دارای شروع قیمت ۲۱ هزار دلار است که در یک مثال به عنوان یک خودرو جمع و جور شده شناخته می‌شود که دارای سیستم محرک چرخ جلو است.
این خودرو همچنان دارای یک موتور اسپرت پرانرژی ۱٫۶ لیتری توربوشارژ چهارسیلندر است که قدرت پیشرانه ان ۱۸۸ اسب بخار است و به طور متوسط دارای مصرف سوخت ۲۸ مایل در هر گالن در شهر و ۳۲ مایل در هر گالن در بزرگراه است که به یک سیستم استاندارد CVT جمع و جور شده است.
از جمله ویژگی‌های این خودرو رنج متنوع انتخاب رنگ‌های متنوع برای خودرو است بدون اینکه لازم باشد شما هزینه بیشتری پرداخت کنید که شامل رنگ‌های خاص همچون Solar Yellow و Cosmic Blue نیز شده است.


2013-Nissan-Rogue-front-three-quarter-2
Nissan Rogue Select S با شروع قیمت ۲۱۰۳۵ دلار
تعجب نکیند، شما سوار یک ماشین زمان نشده اید زیرا این مدل از سال ۲۰۱۳ در خط تولید نیسان وجود داشته است و حالا نیسان با درک اینکه چقدر بازار کراس اوورها مهم است از یک نسل Rogue برای مردمی‌که پول بیشتر برای خرید مدل استاندارد این خودرو نداشته اند طراحی کرده و به بازار عرضه کرده است.
در زیر هود این خودرو شاهد یک موتور ۲٫۵ لیتری چهارسیلندر با قدرت پیشرانه ۱۷۵ اسب بخاری و گشتاور ۱۷۵ پوند بر فوت هستیم که این موتور به سیستم استاندارد CVT چفت و بست شده است تا این خودرو دارای متوسط مصرف سوخت ۲۸ مایل در هر گالن در شهر و ۲۳ مایل در هر گالن در بزرگراه باشد.


2015-chevrolet-trax
Chevrolet Trax LS با شروع قیمت ۲۰۹۹۵ دلاری
کراس اوور جمع و جور شهری شورلت دارای شروع قیمت زیر ۲۱ هزار دلار است که یک کراس اوور بسیار کارآمد و مقرون به صرفه را رقم زده است.
این خودرو بر اساس معماری مدل جمع و جور سونیک بنا شده است که دارای یک موتور ۱٫۴ لیتری توربوشارژ با قدرت پیشرانه ۱۳۸ اسب بخار است که به یک سیستم شش سرعته اتوماتیک متصل شده است.
این خودرو جمع و جور محور جلو دارای متوسط مصرف سوخت ۲۶ مایل در هر گالن در شهر و ۳۴ مایل در هر گالن در بزرگراه است که با این ابعاد جمع و جور شما دارای فضایی در حدود ۴۸٫۴ کوبیک فوت نیز در داخل کابین هستید.


2016-Fiat-500X-8
Fiat 500X Pop با شروع قیمت ۲۰۹۰۰ دلار
این خودرو با همان معماری شورلت در حدود ۱۰۰ دلار ارزان تر از شورلت قرار گرفته در لیست ما است که در زیر هود این خودرو شاهد یک موتور ۱٫۴ لیتری توربوشارژ چهارسیلندر با قدرت پیشرانه ۱۶۰ اسب بخار به همراه گشتاور ۱۸۴ پوند بر فوت هستیم.
محصول فیات یکی از مقرون به صرفه ترین خودروهای لیست ما با یک جعبه دنده نه سرعته اتوماتیک به همراه یک پکیج اختیاری ۱۵۰۰ دلاری با گزینه‌های مختلف موتوری و افزایش قدرت است.


Mitsubishi-Outlander-Sport-Main-Art
Mitsubishi Outlander Sport ES با شروع قیمت ۲۰۴۴۵ دلار
شما هنوز میتسوبیشی اوت لندر اسپرت را از یاد نبرده اید و حالا مدل کراس اوور آن دارای شروع قیمت ۲۰۴۴۵ دلار است و دارای یک موتور ۲٫۰ لیتری چهارسیلندر با قدرت پیشرانه ۱۴۸ اسب بخار به یک سیستم انتقال قدرت پنج سرعته دستی گره خورده است که قدرت خود را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.
این کراس اوور دارای متوسط مصرف سوخت ۲۶ مایل در هر گالن در شهر و بزرگراه است.


2016-Honda-HR-V-6
Honda HR-V LX با شروع قیمت ۱۹۹۹۵ دلار
بند جدید از سوی هوندا نخستین خودرو کراس اوور لیست ما با قیمتی در زیر ۲۰ هزار دلار است که البته به نظر می‌رسد این خودرو طراحی جمع و جور خود را از هوندا فیت به عاریت گرفته باشد.
در زیر هود این خودرو شاهد یک موتور ۱٫۸ لیتری چهارسیلندر با قدرت پیشرانه ۱۴۱ اسب بخاری و گشتاور ۱۲۷ پوند بر فوت هستیم که به یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی گره خورده است.
متوسط مصرف سوخت این خودرو ۲۵ مایل در هر گالن در شهر و ۳۴ مایل در هر گالن در بزرگراه است که بدین ترتیب می‌توان از فروش بالای آن نیز مطمئن شد.


2015-Jeep-Renegade-901
Jeep Renegade Sport با شروع قیمت ۱۸۹۹۰ دلار
این محصول جدید و بسیار جمع و جور جیپ یک کراس اوور با بازدهی بسیار بالا و کارامدی خوب در لیست ما است که با قیمتی زیر ۱۹ هزار دلار عرضه شده است.
مدل مذکور یک مدل جذاب تر از سایر محصولات چیپ بوده و در ضمن به نظر نگاهی اسپرت تر نسبت به محصولات هم رده خود دارد.
در زیر هود این خودرو شاهد یک موتور ۱٫۴ لیتری توربوشارژ با قدرت پیشرانه ۱۶۰ اسب بخار و ۱۸۴ پوند بر فوت نیروی گشتاور هستیم که به یک جعبه دنده شش سرعته دستی گره خورده است و در مجموع دارای متوسط مصرف سوخت ۲۷ مایل در هر گالن است که البته مصرف سوخت آن در بزرگراه نیز ۳۱ مایل در هر گالن است.
با این حال اگر شما به دنبال یک معامله بزرگ کراس اوور در تاریخ هستید به طور یقین دو محصول دیگر چیپ با قیمتی زیر ۲۰ هزار دلار به کمک شما می‌آیند که در این میان می‌توان به Jeep Compass با قیمت تنها ۱۹۹۰۰ است و البته Jeep Patriot نیز دارای قیمت ۱۷۷۹۰ دلار است.
به هر حال این لیست ۱۰ تایی محصولات کراس اوور ارزان قیمت در بازار است و حالا انتخاب با شماست که طرفدار کدام برند و طراحی باشید.

منبع: خودروسازی

کد خبر 46416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha